چگونه استوری‌های اینستاگرام را پر بازدید کنیم؟/ترفندهای معجزه‌آسا

سایت بدون – استوری اینستاگرام یک راه عالی برای تعامل بیشتر با دوستان و دنبال‌کننده‌های شماست. بیشتر از پنج‌سال از آپشن استوری در اینستاگرام می‌گذرد و حالا این استوری‌ها هستند که مخاطب را در این شبکه‌اجتماعی نگه‌ می‌دارند. یک روش عالی برای افزایش دنبال‌کننده‌های خود، داشتن بازدیدهای استوری در اینستاگرام است. در این گزارش ما چند روش برای داشتن بازدیدهای بیشتر استوری اینستاگرام را بررسی می‌کنیم. از هشتگ‌های مناسب استفاده کنید: این یک واقعیت است که استفاده از هشتگ‌ها ابزاری مفید برای افزایش دسترسی به پست‌های اینستاگرام است اما آیا ‌می‌دانید استفاده از هشتگ‌های مناسب چه تأثیری بر میزان بازدیدهای استوری شما دارند؟ اینستاگرام همواره به کاربران خود تأکید می‌کند تا از هشتگ‌های مناسب برای افزایش بازدید و دسترسی بیشتر به پست‌ها و استوری‌های خود انجام دهند. استفاده از هشتگ‌های مناسب و مرتبط تضمین‌کننده این است که استوری‌های شما بازدید بیشتری خواهندداشت.  اینستاگرام این امکان را فراهم کرده‌است تا فقط ۱۰هشتگ را در استوری خود اضافه کنید و این تعداد برای جلب توجه مخاطبان کافی است. اکنون کاربران اینستاگرام ‌می‌توانند از طریق جست‌وجوی هشتگ‌ها به استوری‌های شما دسترسی داشته‌باشند و به شما این امکان را ‌می‌دهد از طریق این ابزار به جذب افراد فعال و علاقه‌مند بپردازید. برای این‌که استوری‌های خود را با هشتگ‌ها خیلی شلوغ نکنید، ‌می‌توانید اندازه فونت را کوچک و بین آنها از ایموجی استفاده کنید.
اضافه کردن موقعیت مکانی:  یکی دیگر از روش‌های افزایش بازدیدکنندگان از استوری‌های شما استفاده از تعیین موقعیت مکانی است. تعیین موقعیت‌مکانی کمک ‌می‌کند استوری‌های شما برای دامنه‌ای وسیع‌تر از افراد در موقعیت‌های جغرافیایی مختلف به نمایش درآید و بنابراین استوری‌های شما بازدید بیشتری خواهندداشت. هنگا‌می‌که یک کاربر مکان خاصی را در اینستاگرام جست‌وجو ‌می‌کند، کاربر ‌می‌تواند ببیند سایر کاربران در مورد آن مکان چه چیزهایی را پست یا استوری کرده‌اند. از آنجا که اینستاگرام محتوای تولید شده توسط کاربران را در مکان‌های مختلف نمایش ‌می‌دهد، استوری‌های شما از شانس بیشتری برای نمایش برخوردار هستند.
به پیام‌های کاربران پاسخ دهید: گاهی اوقات کاربران در واکنش به استوری‌های شما کامنت می‌گذارند یا برای شما پیام ارسال ‌می‌کنند. سعی کنید به پیام‌های کاربران درباره استوری‌های خود واکنش نشان دهید و احساس قدردانی از آنها را از طریق پاسخ‌های مناسب به آنها القا کنید. ممکن است از نظر شما پاسخ دادن به پیام‌ دنبال‌کننده‌هایتان کاری ساده و پیش پا افتاده به نظر برسد اما این معنای زیادی خواهدداشت و اولین قدم برای شروع یک ارتباط موثر ‌می‌تواند باشد. به یاد داشته‌باشید تعامل بین شما و دنبال‌کننده‌هایتان نقشی مهم ‌در علاقه‌مند کردن آنها به استوری‌های شما دارد.
بهترین استوری‌های خود را برجسته کنید: استوری اینستاگرام فقط به مدت ۲۴ساعت طول ‌می‌کشد برای دیگران به نمایش درآید و هر کسی که در این مدت اینستاگرام را چک کند، ‌می‌تواند آن را ببیند. اگر بخواهید استوری‌های خود را برای مدت طولانی قابل مشاهده کنید، ‌می‌توانید با استفاده از قابلیت Highlights استوری‌های خود را برای مخاطبان برجسته کنید. این قابلیت باعث ‌می‌شود استوری‌های شما در زیر یک بخش خاص در پروفایل شما تا زمانی که آن را حذف کنید، نمایش داده شود. بنابراین، دنبال‌کننده‌های شما ‌می‌توانند هر زمان که بخواهند آن را تماشا کنند و در نتیجه استوری‌های شما بازدیدهای بیشتری را داشته‌باشند. مکان بخش Highlighted درست در زیر بخش bio است. بنابراین توجه بازدیدکنندگان نمایه شما را جلب ‌می‌کند و آنها را وادار ‌می‌کند تا بهترین استوری‌های شما را ببینند.
از تجزیه و تحلیل‌های اینستاگرام استفاده کنید: هنگا‌می‌که شروع به استفاده از روش‌های صحیح برای افزایش بازدیدهای استوری‌های خود در اینستاگرام کردید، برای این‌که بتوانید اطلاعاتی دقیق‌تر به‌دست آورید باید از تحلیل‌های اینستاگرام کمک بگیرید. Instagram Insights و Facebook Business Suite
اطلاعات کلیدی را در اختیار شما قرار ‌می‌دهند که ‌می‌توانید از آنها برای بهبود عملکردهای خود استفاده کنید و آنچه را که مخاطبان قبلا دوست دارند توسعه دهید و از تعداد بیشتری از استوری‌های آن موضوع در پیج خود استفاده کنید.
تعداد اشتراک‌ها
پاسخ‌های دریافت شده
تعداد خروجی‌ها
دسترسی‌ها
تعداد ضربه‌های رو به جلو
تعداد ضربه‌های برگشتی
تعداد کلیک‌ها برای اضافه کردن لینک
همه این موارد اطلاعاتی است که می‌توانید از طریق تحلیل صفحه اینستاگرام خود از طریق ابزارهایی که اشاره کردیم به‌دست آورید و  به کار شما عملکرد بهتر و ظرافت بیشتری را ببخشند. بنابراین Instagram Insights ‌می‌تواند به شما کمک کند تا مشخص کنید چه زمانی بازدیدهای استوری شما کاهش یافته است تا بتوانید بازدیدهای استوری خود را بالا ببرید.
با یک قلاب قوی شروع کنید: بیشتر افرادی که از اینستاگرام بازدید ‌می‌کنند به صورت غیرفعال از طریق اینستاگرام استفاده ‌می‌کنند و در واقع توجه زیادی به محتوا ندارند. بنابراین سعی کنید اسلاید ابتدایی خود را جذاب و گیرا ایجاد کنید. اگر ‌می‌خواهید مخاطبان یادداشت‌های استوری شما را بخوانند از همان ابتدا توجه آنها را به خود جلب کنید.
سوال بپرسید
یک نوشته بحث برانگیز در اسلاید ابتدایی
وارد کنید
از برچسب‌های تعاملی استفاده کنید
این تکنیک‌ها کمک ‌می‌کند مردم به محتوای شما علاقه‌مند شوند و هم این‌که احتمال بیشتری برای ماندن آنها در صفحه اینستاگرام شما وجود دارد.
استوری را در زمان مناسب ارسال کنید: یکی از هدف‌های اصلی شما که نباید آن را فراموش کنید، آگاهی از بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام است. معمولا استوری‌هایی که در فاصله زمانی بین ۹ صبح تا ۴ عصر در روزهای هفته آپلود ‌می‌شوند بازدیدهای بیشتری را خواهند داشت. با وجود این، با توجه به موقعیت زمانی منطقه این مورد ‌می‌تواند متفاوت باشد. ممکن است پست‌کردن استوری در بهترین زمان ممکن برای شما فراهم نباشد. در این حالت، مطمئن باشید آن را در بدترین زمان ممکن نیز پست نمی‌کنید.
اشتراک‌گذاری مجدد کنید: اگر دنبال‌کننده‌هایی دارید که مرتبا محتواهای شما را به اشتراک ‌می‌گذارند یا پست‌های شما را تگ‌گذاری ‌می‌کنند، محتواهای آنها را مجددا در استوری خود به اشتراک بگذارید. همچنین ‌می‌توانید مطالب همتایان خود را نیز به اشتراک بگذارید. ارائه چنین راهکارهایی منجر به اشتراک‌گذاری مجدد استوری‌های شما خواهدشد. اگر چه ممکن است بازدیدهای شما را برای هر استوری افزایش ندهد اما شما را در برابر مخاطبان جدیدی قرار ‌می‌دهد و اگر این کار را به طور منظم انجام دهید، به افراد بیشتری دسترسی خواهیدداشت و دنبال‌کننده‌های خود را افزایش ‌می‌دهید.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *