کدام تیم لیگ برتر انگلیس مهدی طارمی را می خواهد؟/وسوسه ناکافی


مهدی طارمی حاضر نیست به هر قیمتی پورتو را به مقصد تیم‌های دیگر ترک کند. این را با پاسخ رد خود به پیشنهاد تیم‌هایی از لیگ انگلیس، ثابت کرده است. بخصوص حالا که سرخیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، اینقدر او را قبول دارد که رضایتش از مهدی طارمی و دو مهاجم دیگر تیمش را رسماً اعلام کرده است.
با این حال اما نکته‌ای درباره پیشنهادهای انگلیسی طارمی مطرح است که این روزها برخی رسانه‌های پرتغالی را وادار به بررسی درباره آن کرده است. ماجرا از تابستان گذشته شروع شد که خبر علاقه تاتنهام به جذب مهاجم ایرانی پورتو، مثل یک بمب در رسانه‌های ایرانی ترکید منتهی این خبر چندان طارمی را هیجان‌زده نکرد و مهاجم تیم ملی در مصاحبه‌ای اعلام کرد پیگیر چنین اخباری نیست و از حضورش در پورتو لذت می‌برد.
به تازگی رسانه‌های پرتغالی مدعی شده‌اند که طارمی نه تنها تابستان گذشته بلکه در نقل و انتقالات زمستانی هم از لیگ جزیره پیشنهاد داشت منتهی ترجیح داد به این پیشنهادها جواب رد دهد و روزهای خوبش در پورتو را رها نکند.
هرچند یکی دو ماه قبل اخباری درباره تمایل آرسنال به جذب طارمی منتشر و گفته شد که این باشگاه، مهاجم پورتو را به عنوان گزینه جانشینی پیر امریک اوبامیانگ در نظر گرفته منتهی گزارش جدید رسانه ojogo پرتغال نشان می‌دهد که حداقل در چند ماه گذشته، هیچ‌کدام از تیم‌های بزرگ لیگ جزیره به دنبال طارمی نبوده‌اند. تیم‌هایی که به او پیشنهاد داده بودند از نیمه پایین جدول لیگ جزیره بوده‌اند و نتوانسته‌اند او را برای جدایی از پورتو وسوسه کنند.
البته که در نیمه پایین لیگ جزیره هم تیم‌های سرشناسی حضور دارند. از لسترسیتی و نیوکاسل گرفته تا لیدزیونایتد و اورتون. ضمن آنکه تیم‌هایی مثل برایتون و برنتفورد هم به خاطر سابقه همکاری با بازیکنان ایرانی می‌توانند در فهرست مشتریان احتمالی طارمی قرار بگیرند. احتمالاً طارمی معتقد است با روندی که در پیش گرفته می‌تواند در نقل و انتقالات تابستان، تیم‌های بزرگتری را به سمت خود جلب کند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «بی دست و پا»

سایت بدون – دست و پا ابزار انسان برای انجام کار هستند بعضی از انسان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *