کریستیانورونالدو: صحبت با فرگوسن یک رؤیا بود




سایت بدون -خرید کریس رونالدو، بی‌تردید یکی از بزرگترین موفقیت‌های سرالکس فرگوسن در منچستریونایتد بود. حالا و بعد از گذشت نزدیک به دو دهه کریس از این ترانسفر جالب که دروازه‌های شهرت را به روی او باز کرد، صحبت کرده است.
رونالدو درباره بازی مشهور اسپورتینگ لیسبون و منچستریونایتد، بازی‌ای که باعث شد او در نهایت به یونایتد منتقل شده و نامش در دنیای فوتبال بیش از پیش مطرح شود و باشگاه‌های زیادی از گوشه و کنار اروپا خواهان به خدمت گرفتنش شوند، صحبت کرد.
رونالدوی ۱۸ ساله در آن زمان مورد توجه چند باشگاه اروپایی قرار گرفته بود ولی نام او زمانی بیش از پیش شنیده شد که سرالکس فرگوسن و منچستریونایتد برای دیداری دوستانه وارد لیسبون شدند تا با تیم آن زمان رونالدو، اسپورتینگ دیدار کنند. دیدار دو تیم در سال ۲۰۰۳ با پیروزی ۳-۱ اسپورتینگ به پایان رسید ولی درخشش رونالدو باعث شد او در نهایت از اولدترافورد سر در بیاورد.
رونالدو درباره آن بازی گفت: آن بازی اولین بازی ما در استادیوم جدید اسپورتینگ بود. آن بازی را خیلی خوب به خاطر می‌آورم. خوشحال بودم. قرار بود با یکی از بهترین تیم‌های دنیا بازی کنم و بازی واقعاً بی‌نظیری بود. به دوستانم در آکادمی اسپورتینگ گفتم قرار است با یونایتد بازی کنم و کمی عصبی بودم. البته عصبی بودن در بازی‌های بزرگ بخشی از زندگی هر فوتبالیست حرفه‌ای است.
کریستیانو در ادامه گفت: من همیشه عصبی هستم چون دلم می‌خواهد خوب بازی کنم و عصبی بودن بخشی از فوتبال من بوده. وقتی شما عصبی هستید ولی در عین حال تمرکز دارید کارتان همیشه بهتر خواهد شد.
ستاره بزرگ پرتغالی در ادامه اضافه کرد: من انگیزه داشتم و می‌دانستم اگر خوب بازی کنم باشگاه‌های بیشتری به من علاقه نشان خواهند داد. نه تنها از طرف منچستریونایتد بلکه از طرف باشگاه‌های دیگری که بازی را تماشا می‌کردند. احساس می‌کردم خیلی تیم‌ها نماینده‌های‌شان را برای تماشای بازی فرستاده‌اند. آن بازی برایم خیلی خوب پیش رفت. جلوی تیم بزرگی مثل منچستریونایتد همه تلاشم را کردم و سعی کردم عالی بازی کنم و البته اوضاع برایم خیلی خوب پیش رفت.
رونالدو در ادامه گفت: باید بگویم درست است که منچستریونایتد قبل از آن بازی هم به جذب من علاقه‌مند بود ولی آن بازی دیگر کار را تمام کرد. من خوب بازی کردم و در آن بازی درخشیدم و این باعث شد علاقه یونایتد به من افزایش یابد. بعد از بازی احساس می‌کردم دیگر چیزی نمانده که بخواهم به کسی ثابت کنم. بعد از آن بازی همه باشگاه‌ها فهمیدند که اگر روی من شرط ببندند، برده‌اند. رونالدو درباره تماس فرگوسن با او بعد از آن بازی گفت: یادم می‌آید یک مدیر ورزشی به من زنگ زد و گفت فرگوسن می‌خواهد با من صحبت کند. من رختکن را ترک کردم و به رختکن تیم میهمان رفتم و به همراه مترجم با او صحبت کردم. او به جذب من علاقه نشان داد. ما با هم صحبت کردیم. البته من خیلی خوشحال بودم. با توجه به اینکه خیلی جوان بودم و می‌دیدم همه می‌خواهند من در تیم‌شان بازی کنم از خوشحالی در پوست خودم نمی‌گنجیدم. صحبت با فرگوسن مثل یک رؤیا بود.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «بی دست و پا»

سایت بدون – دست و پا ابزار انسان برای انجام کار هستند بعضی از انسان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *