کریستیانو رونالدو به دوستان و فامیلش گفته بود که مقابل آتلتیکو مادرید هت تریک می کنم

سایت بدون -اگر یک چیز در جهان باشد که کریستیانو رونالدو هیچ گاه از دست نخواهد داد؛ اعتماد به نفس است .

او برابر اتلتیکو مادرید سه تا گل زد تا مطمئن شود که یوونتوس یک پیروزی عجیب و غریب را به دست آورده و به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد.

این به خودی خود یک شاهکار قابل توجه است. اما آنچه موجب شگفتی بیشتر می شود این است که او پیش بینی کرده بود که مقابل شاگردان دیه گو سیموئنه این کار را خواهد کرد.

با توجه به آن چه روزنامه اسپانیایی مارکا،نوشته است پیش از این بازی، رونالدو بارها و بارها به خانواده و دوستان نزدیکش گفته بود که یوونتوس صعود می کند و او هت تریک می کند.

او می دانست که برای صعود یوونتوس باید یک شب رویایی را پشت سر بگذارد و مطمئن بود که این کار را می کند

رونالدو قبل از دیدار با اتلتیکومادرید نسبت به صعود تیمش و ثبت هت تریک برابر یان اوبلاک مطمئن بوده و به قدری نسبت به اتفاقات این دیدار و درخشش در یوونتوس آره نا اطمینان داشته که از تمام اعضای خانواده، دوستان نزدیک و مدیر برنامه خود درخواست کرده این دیدار را در استادیوم تماشا کرده و شاهد موفقیت او در مستطیل سبز باشند.

ژرژ مندس، مدیر برنامه رونالدو در کنار جورجیانو رودریگز و فرزند کریستیانو و دیگران دوستان نزدیک وی همگی در استادیوم حاضر بودند و درخشش رونالدو به حدی بود که همسر وی نیز احساساتی شده و بعد از گل سوم CR7 اشک ریخت.

او بعد از بازی به خبرنگاران گفت:” امشب باید یک شب ویژه می شد و شد؛ نه تنها به خاطر گل هایی که به ثمر رساندم ، بلکه به خاطر تیم و عملکرد فوق العاده اش. این ذهنیتی است که در چمپیونزلیگ به آن نیاز دارید و ما در مسیر درست قرار داریم.

این چیزی است که یوونتوس به خاطر آن من را به خدمت گرفت؛ برای کمک کردن در چنین شب های جادویی ای. بازی مقابل تیمی مانند اتلتیکو واقعا دشوار است اما ما هم قوی هستیم و نشان دادیم که شایسته صعود هستیم. خیلی زود است که در مورد فینال صحبت کنیم؛ بیایید قدم به قدم جلو برویم.”

منبع:دیلی میل

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *