کلوپ به هواداران لیورپول: ما می‌خواهیم جشن قهرمانی بگیریم


سایت بدون – یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول می‌گوید تیمش سرانجام خواهد توانست جشن قهرمانی‌اش در لیگ برتر انگلیس را با گردش در سطح شهر با اتوبوس بدون سقف برگزار کند، حتی اگر مردم فکر کنند او و مردانش دیوانه شده‌اند. به‌دلیل شیوع کرونا در انگلیس که از اواسط ماه باعث تعلیق مسابقات شده، هواداران لیورپول نه‌تنها اجازه بازگشت به میادین را نخواهند داشت بلکه از تماشای جشن اولین قهرمانی تیم‌شان در لیگ برتر بعد از ۳۰ سال هم محروم خواهند شد. کلوپ اما عزم خود را جزم کرده که به هر شیوه ممکن شرایطی را برای شریک کردن هواداران در جشن قهرمانی تیمش پیدا کند و برنامه‌اش هم این است که جام قهرمانی را همراه بازیکنانش سوار بر یک اتوبوس بدون سقف در سطح شهر لیورپول بچرخاند؛ حتی اگر بعد از چندین ماه به او اجازه انجام این کار داده شود.
کلوپ گفت: «اینکه شما نتوانید به شیوه‌ای که همیشه رویایش را داشتید جشن بگیرید واقعاً اتفاق جالبی نیست. من کاملاً این موضوع را درک می‌کنم. من هم همین حس را دارم. تنهایی جشن گرفتن در استادیوم و بعد پشت فرمان نشستن و رفتن به خانه ایده‌آل من نیست. زمانی که یک نفر واکسن کرونا را کشف کرد یا راهی برای حل این مشکل پیدا شود، زمانی که درصد ابتلا به کرونا به صفر برسد، آن روز سرانجام ما جشن قهرمانی خواهیم کرد. گرفتن جشن قهرمانی حق ماست؛ حالا می‌خواهد این اتفاق هفته دوازدهم یا سیزدهم فصل بعد باشد. ما می‌خواهیم جشن بگیریم. چه کسی می‌خواهد جلوی ما را بگیرد؟»
کلوپ ادامه داد: «آن زمان جام هنوز دست ماست و می‌توانیم آن را در سطح شهر بچرخانیم و روی اتوبوس آن را به هواداران‌مان نشان دهیم. راستش را بخواهید اینکه مردم فکر کنند ما عقل‌مان را از دست داده‌ایم هم برایم مهم نیست. اما آیا آن جشن باز هم می‌تواند یک جشن خاص باشد؟ قطعاً نه، اما متفاوت است و گاهی تفاوت‌ها می‌توانند خوب باشند.»

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «بی دست و پا»

سایت بدون – دست و پا ابزار انسان برای انجام کار هستند بعضی از انسان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *