کلینتون: اگر ترامپ رئیس‌جمهوری نبود محاکمه می‌شد


سایت بدون -هیلاری کلینتون با بیان این‌که اگر دونالد ترامپ اکنون در کاخ‌سفید نبود تحت پیگرد قرار می‌گرفت، تاکید کرد که مداخله روسیه قطعا تاثیری بر نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا گذاشت.
هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها در ۲۰۱۶ در نشستی در شهر منهتن، در مورد دخالت روسیه در انتخابات آمریکا گفت: «بحث درباره آن بسیار سخت است، چون یک حمله تمام عیار بود که هدفش تحت‌تاثیر قرار دادن مردم، اختلاف‌افکنی در کشور، ایجاد انواع اختلال‌ها، اعتراضات ساختگی و تجمع‌ها بود که همزمان با بحث آمریکایی‌ها درباره سیاست انجام شد.»
کلینتون گفت: «این وضع قطعا تاثیر گذاشت. گفتن این‌که تاثیرش تا چه حدی بوده، سخت است، چون ما واقعا درباره آن تحقیقی انجام ندادیم.»
تحقیقات دو ساله شورای ویژه رابرت مولر به این نتیجه رسید که دولت روسیه به صورت گسترده و سیستماتیک در انتخابات ۲۰۱۶ مداخله کرد تا جایگاه کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ را تقویت و کلینتون را از دور خارج کند، اما هیچ توطئه‌ای با کمپین ترامپ کشف نشد و هیچ‌گونه نتیجه‌گیری درباره متهم کردن ترامپ به مانع‌تراشی در روند اجرای عدالت صورت نگرفت.
هیلاری کلینتون در ادامه گفت: «اگر دونالد ترامپ اکنون در کاخ‌سفید نبود، بابت مانع‌تراشی در اجرای عدالت تحت پیگرد قرار می‌گرفت. این قانونی در وزارت دادگستری است که اجازه نمی‌دهد رئیس‌جمهوری فعلی را محکوم کرد.»

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *