کمالوند رسما از مجیدی تشکر و خداحافظی کرد!

سایت بدون – مدیرفنی استقلال خبر جدایی اش از این تیم را تایید و برای فرهاد مجیدی و مجموعه آبی های پایتخت آرزوی موفقیت کرد.

فراز کمالوند درباره مسائلی که پیرامون جدایی اش و سرمربیگری سایپا مطرح شده، بیان کرد: خوشحالم که در این مدت کنار رفیق خوبم فرهاد مجیدی بودم. از او تشکر می کنم که به من اعتماد کرد و توانستم در خدمت باشگاه استقلال باشم. تجربه بسیار خوبی برایم بودم و جا دارد از انرژی مثبتی که هواداران استقلال به من دادند، تشکر کنم.

وی ادامه داد: قبل از هر نوع همکاری با فرهاد مجیدی ما دوست هستیم و این دوستی قطعا ادامه دار خواهد بود. من درباره جدایی از استقلال با فرهاد صحبت کردم و با توافق و تعاملی که داشتیم این اتفاق رخ داد. 

کمالوند در پاسخ به این پرسش که سرمربیگری اش در سایپا قطعی شده، گفت: انشاالله با جلساتی که خواهیم داشت این مساله قطعی می شود. امیدوارم بتوانیم کاری کنیم تا سایپا در لیگ برتر حفظ شود و نتایج خوبی را به دست آوریم.

سرمربی جدید سایپا در پایان افزود: جا دارد از آقای مددی مدیرعامل باشگاه هم تشکر کنم که همکاری خوبی داشتند. از هواداران استقلال هم یکبار دیگر بابت لطفی که داشتند ممنونم و امیدوارم در آینده نیز این فرصت نصیبم شود تا در خدمت باشگاه بزرگ استقلال باشم.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *