گرفتاری جدید کرونا برای ادریس البا

سایت بدون- ساخت فیلم جدید ادریس البا برای نتفلیکس به دلیل ابتلای یکی از اعضای گروه تولید، متوقف شد.

فیلم وسترن در دست ساخت نتفلیکس با بازی ادریس البا با مشکل روبه‌رو شد. تولید «سخت‌تر زمین می‌خورند» با بازی ادریس البا، رجینا کینگ و جاناتان میجزر پس از اینکه یکی از اعضای گروه تولید دچار کرونا شد، متوقف شد.

فیلمبرداری فیلم از پنج‌شنبه شب متوقف شد اما با توجه به اینکه هیچ‌یک از اعضای اصلی گروه مبتلا نشده‌اند انتظار می‌رود کار در هفته جدید از سر گرفته شود.

این در حالی است که خود ادریس البا نیز یکی از نخستین چهره‌های شناخته شده بود که در ماه مارس به ویروس کرونا مبتلا شد و اعلام کرد تست کووید ۱۹ وی مثبت شده است. در آن زمان تولید همین فیلم به دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود و البا که برای فیلمبرداری در نیومکزیکو حضور داشت به دلیل ممکن نبودن سفر، همانجا ماند.

این فیلم درباره فرد قانون شکنی به نام نیت لاو با بازی میجرز است که کشف می‌کند مردی (با بازی البا) که والدینش را دهه‌ها قبل کشته قرار است از زندان آزاد شود. وی باند قدیمی‌اش را جمع می‌کند تا دست به انتقام بزند.

در حالی که تولید فیلم و محصولات تلویزیونی مدتی است آغاز شده اما پروژه‌های متعددی به دلیل ابتلای بازیگران یا گروه تولید مجبور شده‌اند کارشان را متوقف کنند. «بتمن» یکی از مهم‌ترین این پروژه‌ها بود که پس از ابتلای رابرت پتینسون به مدت ۲ هفته متوقف شد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *