گریزمان- بارسلونا؛ این انتقال بالاخره نهایی می شود؟

سایت بدون -اگرچه باشگاه اتلتیکومادرید چند هفته قبل اعلام کرد انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا از ماه مارچ نهایی شده، اما حالا جنجال بین طرفین بالا گرفته است. اتلتیکومادرید خواهان حضور گریزمان در تمرینات است اما طبق قوانین یک بازیکن در طول سال ۳۰ روز حق استراحت دارد که ۲۱ روز آن متوالی بوده و ۹ روز آتی با توافق طرفین انجام خواهد شد.

با توجه به اینکه گریزمان در تاریخ ۱۱ ژوئن در ترکیب تیم ملی فرانسه در مقابل آندورا به میدان رفت، می تواند تا تاریخ ۱۱ ژوئیه استراحت کند.

اما اینکه آیا باشگاه اتلتیکومادرید می تواند گریزمان را جریمه کند یا خیر، ابهامات زیادی وجود دارد. باشگاه اسپانیایی در حال حاضر با مبلغ فروش بالقوه گریزمان موفق به جذب ژائو فلیکس، ستاره جوان پرتغالی شده و حتی شماره ۷ مهاجم فرانسوی خود را نیز به این بازیکن اعطا کرده است.

در حال حاضر برنامه برای دو طرف برای رسیدن به یک راه حل دوستانه است اما درخواست اتلتیکومادرید برای بازگشت زودهنگام گریزمان به تمرینات قطعا کمکی به حل ماجرا نخواهد کرد.

بهترین راه حل این است که بارسلونا تا پنج شنبه آینده رقم ۱۲۰ میلیون یورویی قید شده در قرارداد گریزمان به عنوان بند آزادسازی را پرداخت کند تا این داستان ختم به خیر شود، وگرنه ممکن است مشکلات گریزمان با اتلتیکومادرید ادامه پیدا کند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *