گزارش روزنامه تاگس اشپیگل علیه الکساندر نوری/ این مربی ایرانی تیم را دو دسته کرده است

سایت بدون – روزنامه آلمانی تاگس‌اشپیگل مدعی است هرتا برلین در دوران کلینزمن به تیمی دودسته تبدیل شده و اتحاد درون تیمی هرتا در حال از بین رفتن است.

روزنامه آلمانی تاگس‌اشپیگل در گزارشی ادعایی جنجالی درباره تیم هرتابرلین مطرح کرده و می‌گوید از زمان روی کار آمدن یورگن کلینزمن به عنوان سرمربی هرتا وضعیت درونی این تیم به هم ریخته. حالا کلینزمن در پشت صحنه از بازیکنانش شکایت می‌کند، بازیکنان پیش مدیریت سعی می‌کنند پنبه کلینزمن را بزنند و خلاصه تیم به دو دسته مجزا و متخاصم تبدیل شده است.

تاگس اشپیگل می‌گوید از شروع هفته گذشته بازیکنان هرتابرلین به صورت علنی از شرایط خود در این باشگاه به خصوص عدم وجود آینده روشن، عدم احترام به بازیکنان و رابطه ضعیف بین سرمربی و بازیکنان تیم گلایه کرده‌اند. آن هم نه هر بازیکنی بلکه بازیکنان کلیدی هرتا از جمله سالومون کالو ۳۴ساله که در سالهای اخیر بزرگترین ستاره هرتا بوده، یا نیکلاس اشتارک، کاپیتان دوم تیم و بازیکن ملی‌پوش هرتا یا آنه مایر پدیده این تیم که اعلام کرده قصد دارد هر چه سریعتر هرتا را ترک کند.

تاگس‌اشپیگل یکی از علتهای وضعیت بوجود آمده در هرتا را نوع رفتار الکساندر نوری، دستیار یورگن کلینزمن و استفاده او و همینطور کلینزمن از زبان انگلیسی می‌داند. این روزنامه آلمانی می‌گوید الکساندر نوری همیشه با وایت‌بورد تاکتیکی وارد زمین تمرین شده، بارها و بارها بازیکنان را متوقف می‌کند تا اشتباه‌شان را گوشزده کرده و صحنه‌های تاکتیکی را با آنها مرور و تکرار کند. نوری مثل کلینزمن اغلب به زبان انگلیسی صحبت می‌کند و برای کسی که تازه وارد اردوی هرتا شده باشد مثل این است که گویا زبان رسمی باشگاه اخیرا از آلمانی به انگلیسی تغییر پیدا کرده است.

تاگس اشپیگل می‌گوید درحالیکه پیش از ورود کلینزمن و نوری به هرتا جلسات تمرینی این تیم جوی شاد و سرخوشانه داشت حالا وضعیت به کلی متفاوت شده است. این روزنامه به آخرین تمرین هرتا در روز چهارشنبه اشاره می‌کند و می‌گوید تمرین سرد کلینزمن و بازیکنانش کاملا سرد و بی‌روح به پایان رسید و بازیکنان با حالتی خموده زمین را ترک کردند.

این روزنامه آلمانی در ادامه مدعی است که مشکل اصلی در حال حاضر این است که با ورود یورگن کلینزمن هرتا به دو دسته تقسیم شده است. دسته اول موری است که حول میشائیل پریتز و رئیس باشگاه ورنر گگن‌باور شکل گرفته که به آن گارد قدیمی گفته می‌شود. اما دسته دوم که تاگس اشپیگل از آن به عنوان هرتای نو یاد کرده با محوریت کلینزمن و الکساندر نوری و در مدیریت باشگاه ویندهورست شکل گرفته که از آنها به عنوان خلاق‌ها یاد شده است. البته تاگس اشپیگل می‌گوید در هرتا کسی جرات ندارد این را علنی به زبان بیاورد ولی در پشت صحنه همه از وجود این دو دسته مطلعند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *