گزینه «لایک» از توئیتر حذف می شود؟

Image result for twitter likeبه دنبال انتشار خبری مبنی بر حذف گزینه «لایک» از شبکه اجتماعی توئیتر در آینده‌ای نه چندان دور، بسیاری از کاربران نگران شدند و واکنش‌های مختلف و گاه تندی نشان دادند.
سایت بدون – خبر حذف دکمه لایک در شبکه اجتماعی توئیتر البته ساعاتی بعد از انتشار، توسط بیانیه‌ای که خود این غول شبکه اجتماعی آن را منتشر کرد، تا حدودی تلطیف ومعلوم شد که این اتفاق قرار نیست در آینده‌ای نزدیک رخ دهد پس کاربران نباید از الان نگران آن باشند.
توئیتر در تازه ترین واکنش خود نسبت به حذف گزینه “لایک” اعلام کرد درحال بازنگری برای شیوه‌های گفت‌وگوهای سالم در این شبکه اجتماعی است که هنوز در مراحل اولیه کار است و هیچ برنامه قطعی‌ ندارد.
طبق گزارش وب سایت the verge، با اینکه توئیتر قصد داشت با انتشار چنین پیامی در صفحه رسمی خود تا حد زیادی نگرانی کاربران و علاقه‌مندان به این شبکه اجتماعی را بکاهد، اما به نظر می‌رسد کاربران همچنان از انتشار این خبر ناراحت و نگرانند چراکه به باور آنها، توئیتر و به طور کلی شبکه‌های اجتماعی بدون گزینه لایک معنایی نخواهند داشت. هنوز معلوم نیست که توئیتر به چه منظوری قصد دارد یکی از پرکاربردترین و اصلی‌ترین گزینه‌ها را از پلتفرم خود حذف کند با اینکه می‌داند سر و صدای زیادی را به پا می‌کند و کاربران بسیاری نیز از آن ناخشنود خواهند بود.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *