۴۰۰ میلیون یورو برای سومین پروژه کهکشانی رئال مادرید / بعد از آزار نوبت پوگبا است

فلورنتینو پرس می‌خواهد برای سومین پروژه کهکشانی رئال‌مادرید ۴۰۰ میلیون یورو هزینه کند. «وارد سالی شدیم که در ۳ سال اخیر، مشابه آن را تجربه نکرده بودیم». این جمله فلورنتینو پرس پس از بازگشت به ریاست رئال‌مادرید در سال ۲۰۰۹ بود. با حضور پرس، مادرید برای خرید ۹ بازیکن ۲۶۴ میلیون یورو هزینه کرد. کریستیانو رونالدو (۹۶ میلیون یورو)، کاکا (۶۵)، بنزما (۳۵)، ژابی آلونسو (۳۰)، آلبیول (۱۵)، نگردو (۵)، آربلوئا (۴) و گرانرو (۴) به سفیدپوشان پیوستند. این دومین پروژه کهکشانی پرس بود که با حضور چند بازیکن بزرگ دیگر آن را تکمیل کرد. گرت بیل و خامس رودریگس به ترتیب با قراردادهایی به ارزش ۱۰۱ و ۸۰ میلیون یورو به مادرید پیوستند.
نخستین پروژه پرس زمانی بود که برای نخستین‌بار به عنوان رئیس باشگاه مادرید شروع به کار کرد و مبلغ بند آزادسازی لوییس فیگو را پرداخت کرد؛ انتقال جنجالی هافبک پرتغالی ۶۰ میلیون یورو هزینه برداشت. سپس زین‌الدین زیدان (۷۲ میلیون یورو)، رونالدو نازاریو (۴۵) و دیوید بکام (۲۴) با این تیم قرارداد امضا کردند.
اکنون مادرید برنامه دارد برای سومین پروژه‌اش ۴۰۰ میلیون یورو هزینه کند. در راس این پروژه ادن آزار قرار دارد. مادرید پس از امضای قرارداد با این بازیکن بلژیکی و یوویچ قصد دارد با میلیاتو، رودریگو، مندی، پوگبا یا اریکسن قرارداد امضا کند.
پس از آزار، بزرگ‌ترین هدف سفیدپوشان پوگباست. یوفا اعلام کرده است یک تیم نباید بیش از ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکن هزینه کند. منچستریونایتد نمی‌خواهد بازیکن فرانسوی‌اش را بفروشد و مادرید باید برای این انتقال ۱۶۰ تا ۱۸۰ میلیون یورو هزینه کند. بهترین جایگزین اریکسن خواهد بود. با خرید پوگبا هزینه مادرید به ۴۶۵ میلیون یورو می‌رسد. اگر اریکسن با این تیم قرارداد امضا کند این رقم ۳۷۵ میلیون یورو می‌ماند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «پت و پهن»

سایت بدون – از این اصطلاح برای توصیف چیزهای عریض، دارای پهنای زیاد و آدم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *