سقف برداشت از خودپردازها باز دیگر تغییر کرد

سقف برداشت از خودپردازها باز دیگر تغییر کرد

سقف برداشت از خودپردازها که مدتی پیش به ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته بود، به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافته است.

سایت بدون – سقف برداشت از خودپردازها که مدتی پیش به ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته بود، به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافته است.

همه ساله در ایام پایانی سال سقف برداشت از خودپردازها با هدف تامین وجه نقد مورد نیاز مردم افزایش می یافت اما در حال حاضر با هدف پیشگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت مردم، مقرر شده است بار دیگر سقف برداشت از خودپردازها به ۲۰۰ هزار تومان برگردد. به مدت دو روز سقف برداشت از خودپردازها برابر با ۵۰۰ هزار تومان بود. 

سقف نقل و انتقال از طریق اینترنت بانک و عابربانک و نرم‌افزار انتقال بانک‌ها ۱۰ میلیون تومان و سقف نقل و انتقال وجه به وسیله اپلیکیشن‌های پرداخت ۳ میلیون تومان است.

همچنین بانک مرکزی طی بیانیه ای به نظام بانکی کشور ابلاغ کرد که اسکناس نو توزیع نکنند چرا که با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا باید از شیوع هر چه بیشتر این بیماری جلوگیری شود.

بانک مرکزی به بانک ها دستور داده است که همچنین تعدادی از دستگاه های خودپرداز فقط برای خدمات الکترونیکی اختصاص یابد ضمن آنکه این دستگاه ها نیز ضدعفونی شوند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *