از سوی مجله فوربس انتخاب شد/ صدف بیوتی دومین فرد تاثیرگذار در صنعت زیبایی و آرایشی جهان

صدف بیوتی در سال جاری میلادی با داشتن ۲٫۱ میلیون فالوئر اینستاگرامی، از سوی مجله فوربس به عنوان دومین تاثیرگذار صنعت زیبایی و آرایشی جهان انتخاب شد.

سایت بدون -کنگره جهانی اینفلوئنسرها (تاثیرگذاران) در تاشکند ازبکستان برگزار شد و تعداد زیادی از تاثیرگذاران، وبلاگ‌نویسان و نمایندگان گروه‌‌های تجاری و سیاسی در این مراسم شرکت کرده‌اند.

کنگره بین المللی اینفلوئنسرها، مراسمی منحصربه‌فرد برای جذب وبلاگ‌نویسان پیشرو، ایده‌پردازان دنیای مجازی، تولیدکنندگان محتوا در شبکه‌های اجتماعی و تمامی خلاقان ترندهای مدرن در حوزه‌های مختلف جهان محسوب می‌شود.

بیش از ۱۰۰ اینفلوئنسر از ۴۰ کشور جهان در این مراسم شرکت کردند. آنها در این کنگره با نمایندگان شرکت‌های داخلی و خارجی ازبکستان دیدار کرده و موفق به امضای توافق‌نامه‌های همکاری مشترک شدند.

تاشکند قصد دارد از ظرفیت‌ اینفلوئنسرهای جهان استفاده کرده و پتانسیل‌های گردشگری ازبکستان را آشکار سازد.

در چند سال گذشته پدیده اینفلوئنسرها و افزایش قابلیت‌های لحظه به لحظه شبکه‌های اجتماعی مانند استفاده از جملات و کاراکترهای طولانی‌تر در پست‌ها، قابلیت افزایش تصاویر در یک پست ویژه، استوری، لایو و این روزها IGTV در شبکه‌ای مانند اینستاگرام و افزایش سهولت و کیفیت در کار با فضایی مانند یوتوب تعادل بسیاری از مفاهیم در ارتباط با مخاطب، سبک زندگی، انتخاب، خرید، تبلیغات و اقتصاد را بر هم زده‌اند.

اگر روزگاری نه چندان دور، شرکت‌ها، برندها، کارخانه‌ها و خرده‌فروشان تلویزیون، فیلم‌ و سریال، بروشور، مجلات، روزنامه، بیل‌بورد و سلبریتی‌ها را برای تبلیغات خود انتخاب می‌کردند، این روزها دست به دامن تاثیرگذارنی می‌شوند که برخی از آنها احتمالا مانند سلبریتی‌ها مشهورند.

وبسایت آمریکایی بیزینیس اینسایدر در این باره نوشت:کیلی جنر خواهر ناتنی کیم کارداشیان که بیش از مدل بودن با فعالیت‌های اجتماعی در پیج اینستاگرامی‌ ۱۴۴ میلیون نفری‌اش معروف است، به ازای هر پست در شبکه اجتماعی یک میلیون دلار درآمد دارد.

با این وجود، همه تاثیرگذاران فضای مجازی نه شانس ارتباط و آشنایی با افراد سرشناس جهان را داشته‌اند و نه مانند مشاهیر دنیای موسیقی، هنر و ورزش شناخته شده‌اند. آنها برای جذب مخاطب از آموزش و خدمات بهره می‌برند.

آنها در پیج‌ها / صفحات تخصصی‌شان، شما را به خرید می برند، محصولات جدید معرفی کرده یا حرکات ورزشی یادتان می‌دهند. با این وجود ولاگ‌ها عضو جدانشدنی از صفحات کاری تاثیرگذاران به شمار می‌آید.

به گفته بسیاری از کارشناسان این ولاگ ها هستند که تاثیرگذاری اینفلوئنسرها را افزایش می‌دهند.

ولاگ بخش غیررسمی و صمیمانه اینفلوئنسرها در مورد زندگی شخصی یا مسایل مطرح شده روز است.

کار ساده به نظر می‌رسد، مطلب نوشته و منتشر می‌کنند یا در برابر دوربین گپ و گفت داشته و پول درمی‌آورند.

به گزارش بیزینیس اینسایدر، جهاوا براون که بیش از ۷۰ هزار فالوئر (دنبال کننده) در صفحه اینستاگرامی‌اش دارد در این باره گفت: تعین نرخ یک اسپانسر برای هر پست یا نوع پرداخت در این خصوص چندان هم ساده نیست.

جهاوا براون، نویسنده مطالب سبک زندگی در پیج ۷۰ هزار فالوئری اینستاگرام/ وب‌سایت بیزینیس اینسایدر

وی افزود: پس از سپری کردن زمان اولیه در اینستاگرام متوجه دریافت مبلغی حدود ۱۵۰۰ تا ۲ هزار دلار به عنوان متوسط پرداخت برای هر پست از سوی اسپانسرها شدم.

او در ابتدا برای مراقبت از سه پسر خود در خانه ماند و نوشتن از سبک زندگی را آغاز کرد.

او برای کمک به تاثیرگذاران جدید گفت: قانون لایک‌ها برای اسپانسرهای اینستاگرامی ارزش زیادی دارد و هر ۱۰۰۰۰ فالوئر (دنبال کننده) شما ۱۰۰ دلار می‌ارزد.

براون نیز با انتشار تصاویر (ولاگ) خود در جمع خانواده، تعطیلات آخر هفته و فرزندانش ارتباط صمیمی تنگاتنگ با مخاطبانش را حفظ کرده است.

صدف بیوتی اینفلوئنسر آرایشی- بهداشتی ایرانی ساکن آمریکا نیز از طریق ولاگ، استوری، پست و لایوهایش با مخاطبان در ارتباط است.

او در سال جاری میلادی با داشتن ۲٫۱ میلیون فالوئر اینستاگرامی، از سوی مجله فوربس به عنوان دومین تاثیرگذار صنعت زیبایی و آرایشی جهان انتخاب شد. این در حالیست که نفر اول این گروه بیش از ۱۶ میلیون دنبال‌کننده‌ دارد. با این وجود صدف برخلاف بسیاری از بلاگرها کیفیت ارتباط با فالوئرهایش را مهم‌تر از تعداد آنها می‌داند.

فوربس در گروه دیگری این اینفلوئنسر ایرانی را به عنوان تاثیرگذارترین فرد در حوزه برندهای لوکس آرایش معرفی کرد.

مهشاد موسوی یک خرده فروش محصولات آرایشی در یکی از خیابان‌های نه چندان شلوغ و غیرتجاری بلوار فردوس تهران -که خود از دنبال کننده‌های صدف بیوتی- محسوب می‌شود در باره اثر بخشی فعالیت‌های وی گفت: صدف در یکی از پست‌های آموزشی خود تکنیکی را با یک مداد سفید آموزش داد. فردای آن روز بیش از ۲۵ نفر به مغازه من مراجعه کرده و خواستار خرید مداد سفید بودند.

او در معرفی یکی از آفرهای ویژه یکی از اسپانسرهایش،باعث افزایش ترافیک سایت و غیرفعال شدن آن به مدت چند روز شد.

آیدا، با بیش از ۱۸۰ هزار فالوئر به عنوان یک میکرو ایفلوئنسر شما و مخاطبانش را با خدمات و اجناس و محصولات خرده‌فروشان داخلی آشنا می‌کند.

پرنیا ناصرخاکی صاحب یک خرده‌فروشی کیف و کشف در مرکز تهران درباره اثر کار با این تاثیرگذار گفت: همکاری با آیدا باعث افزایش ناگهانی مراجعه به مغازه شد. بسیاری از مشتریان پس از مراجعه به مغازه خود را دنبال‌کننده اینفلوئسر معرفی کرده و پیج اینستاگرامی مغازه را نیز دنبال کردند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «مثل بید لرزیدن»

سایت بدون – ضرب‌المثل «مثل بید لرزیدن» به ترس و اضطراب شدید اشاره دارد. این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *