برانکو و کالدرون برای جشن قهرمانی پرسپولیس نمی‌آیند

سایت بدون – از ابتدا هم مشخص بود برانکو و کالدرون برای جشن قهرمانی پرسپولیس که قرار است بعد از بازی جمعه شب سرخ‌ها مقابل ذوب آهن برگزار شود به ایران نخواهند آمد و دعوت مدیران باشگاه از این دو مربی که با باشگاه سابق‌شان دعوا دارند یک نمایش بی‌هزینه برای محبوبیت بیشتر در فضای مجازی و کانال‌های هواداری بیشتر نیست.
برانکو و کالدرون البته در پیام‌های ویدئویی قهرمانی پرسپولیس را تبریک گفتند. همان طور که یحیی گل‌محمدی دوست ندارد در این موفقیت شریک داشته باشد، آنها هم در پیام‌ هایشان اسمی از یحیی و کادرش نیاوردند. پیام کالدرون بسیار مفصل‌تر از برانکو بود. او از تمام دستیارانش و به صورت ویژه از کریم باقری تشکر کرد و البته با نام بردن از محسن خلیلی اشاره‌ای به افشین پیروانی نداشت. در عین حال او با تمجید فراوان از بازیکنان پرسپولیس، این قهرمانی را به هواداران تبریک گفت و اشاره‌ای به تلاش کادر فنی فعلی پرسپولیس نکرد.
کالدرون از رغبتی و نبی دو عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس هم که ظاهراً نقش مهمی در حضور او در پرسپولیس داشتند تشکر کرد اما از یحیی و همکارانش نامی به میان نیاورد. اما برانکو هم این قهرمانی را فقط به هواداران پرسپولیس تبریک گفت و ضمن اشاره به اینکه در لیگ پانزدهم فقط به خاطر تفاضل گل کمتر قهرمانی را از دست داده، این قهرمانی را پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس خواند و برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد. برانکو که روز پنجشنبه اعلام کرده بود خبری از دعوت باشگاه پرسپولیس برای حضورش در جشن قهرمانی ندارد و در پاسخ به این سؤال که در صورت دعوت باشگاه به جشن می آید یا نه سکوت کرده بود، طی دو روز گذشته و بعد از بالا گرفتن ماجرا ابتدا هیچ واکنشی در این خصوص نشان نداد اما بعدتر در مصاحبه‌ای پشت یحیی درآمد و علیه مدیران باشگاه صحبت کرد.
از سوی دیگر مشخص بود که او با توجه به موضوع مالیاتش نمی‌تواند به ایران بیاید. در واقع باشگاه پرسپولیس مالیات این مربی را نداده و اگر برانکو به ایران بیاید نمی‌تواند از کشور خارج شود پس طبیعی است که حالا حالاها او را در ایران نبینیم.
از سوی دیگر گابریل کالدرون هم با منتشر کردن پیامی در صفحه اینستاگرام خود در واکنش به این دعوت نوشت: «بسیار خوشحالم از اینکه پرسپولیس برای چهارمین بار متوالی قهرمان لیگ شد و احساس افتخار می‌کنم از اینکه باشگاه من را برای شرکت در جشن قهرمانی دعوت کرد.» این مربی آرژانتینی افزود: «خیلی دوست داشتم می‌توانستم در این موفقیت کنار اعضای هیأت مدیره، هواداران و بازیکنان فوق‌العاده پرسپولیس باشم اما متأسفانه ویروس کرونا شرایطی را به وجود آورده که اصلاً مسافرت و تجمع توصیه نمی‌شود. به همین دلیل قادر به پذیرش این دعوت نبوده و از راه دور تبریک می‌گویم.»

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *