فرهاد مجیدی هدف بعد از قهرمانی را مشخص کرد/ استقلال نباید ببازد


استقلال دو بازی مهم دیگر پیش رو دارد که اگر در این دو بازی موفق شود رکورد نباختن را حفظ کند، اولین تیم در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران لقب خواهد گرفت که موفق شده به چنین عنوانی دست یابد. مجیدی و شاگردانش برای رسیدن به این مهم ۱۸۰ دقیقه پیش رو دارند و چنانچه در بازی با مس رفسنجان که سه‌شنبه شب در ورزشگاه اختصاصی این تیم در کرمان برگزار می‌شود بازنده نباشند و در نهایت بازی هفته آخر مقابل نفت مسجد سلیمان را نیز بدون شکست پشت سر بگذارند، به این دستاورد بزرگ خواهند رسید. برای فرهاد مجیدی و شاگردانش بعد از رسیدن به قهرمانی لیگ برتر، حالا نباختن در دو بازی آتی تبدیل به یک هدف عالی شده است و سرمربی استقلال به شاگردانش اعلام کرده این روند باید تا پایان لیگ حفظ شود. تیم فرهاد مجیدی البته ظرفیت نباختن در دو بازی آتی را هم دارد و اینگونه نیست که استقلال قادر به نباختن در بازی با مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان نباشد و به احتمال زیاد استقلال با استحکامی که در بخش دفاعی دارد، به این مهم خواهد رسید.

حسینی تا آخرین روز
در این میان باید به نقش سید حسین حسینی نیز اشاره داشت که فرهاد مجیدی عمیقاً به اثرگذاری دروازه‌بانش برای دستیابی به این هدف بزرگ واقف است. بر همین اساس سرمربی آبی‌ها قصد دارد در دو بازی آینده نیز از سید حسین حسینی بهره بگیرد و این گونه نیست که اعزام نشدن علی رضایی به منزله احتمال استفاده از دروازه‌بان دوم در دو بازی باقیمانده باشد. مجیدی قصد دارد در ۱۸۰ دقیقه باقیمانده تا پایان لیگ از همه بازیکنان کلیدی خود بهره بگیرد و هرگز به ‌دنبال بازی گرفتن از تیم دوم خود نیست و می‌خواهد بازیکنانی را به میدان بازی با مس و نفت بفرستد که از تجربه و آمادگی کافی برخوردارند.
چشمی می‌رسد یا نمی‌رسد؟
اینکه روزبه چشمی به بازی آخر استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان برسد یا خیر؟ هنوز مشخص نیست. بعد از مصدومیتی که برای این بازیکن به وجود آمد، اعلام شد که پزشکان استقلال قصد دارند این بازیکن را به بازی هفته آخر برسانند اما هنوز مشخص نیست که چشمی در بازی هفته آخر مقابل نفت در ترکیب باشد یا خیر؟! چشمی در اغلب بازی‌هایی که در ترکیب استقلال حضور داشت نمایش مطلوبی از خود به جا گذاشت و استقلال موفق شد کلین شیت‌های بسیاری را در حضور این بازیکن به ثبت برساند. در واقع از چشمی می‌توان به‌عنوان یکی از ارکان اصلی خط دفاع استقلال یاد کرد که در گل نخوردن این تیم بسیار مؤثر بود.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «سوراخ سنبه»

سایت بدون – سنبه ابزاری بود شبیه میله که برای پرکردن تفنگ های قدیمی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *