لوکاس مورا ستاره برزیلی تاتنهام :من از میان جنایت و موادمخدر فرار کردم

https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/7rd02fPkJZza7dnd6OaW2VJ8eSk=/1400x0/filters:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/12767151/1024785534.jpg.jpg

سایت بدون-لوکاس مورا یکی دیگر از ستاره های پرشمار فوتبال برزیل است که در فقر بزرگ شده و دوران کودکی سختی داشته است. او در مصاحبه ای اعلام کرد در محله ای بزرگ شده که اکنون اکثر دوستانش در زندان هستند اما وی با فوتبال راه متفاوتی را برای زندگی اش انتخاب کرده است

لوکاس مورا در مصاحبه ای با Evening Standard گفت:

من در جایی بزرگ شدم که پر از جنایتکار، اسلحه و مواد مخدر بود. من از یک زندگی جنایتکارانه و پر از جرم فرار کردم. بسیاری از دوستان دوران کودکی ام این نوع زندگی را برگزیدند و حالا در زندان هستند.

من همیشه در خیابان فوتبال بازی می کردم و روش متفاوتی را برای آینده ام در نظر گرفتم. باید از پدر و مادرم هم تشکر کنم. می خواستم زندگی متفاوتی به آنها هدیه کنم و قصد داشتم همه رویاهای کودکی را عملی کنم، بنابراین آنها مرا به شکل متفاوتی آموزش دادند و تربیت کردند. آنها اجازه ندادند من از مسیر صحیح خارج شوم.

اینکه از شهر زیبایی چون پاریس به لندن بیایید، قطعا یک هدیه از سمت خداست. در پاری سن ژرمن به همه عناوین ممکن رسیدم و وقت آن رسیده بود که دست به انتخاب تازه ای برای دوران حرفه ای خود بزنم. برای همین تاتنهام را انتخاب کردم.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «فی سبیل الله»

سایت بدون – فی سبیل الله یعنی در راه خدا این یک اصطلاح فقهی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *