مذاکره استراماچونی با فدراسیون به خوبی پیش رفته است!

مذاکره استراماچونی با فدراسیون به خوبی پیش رفته است!

در حالی که فدراسیون فوتبال مذاکره با استراماچونی را تکذیب کرده، یک سایت ایتالیایی مدعی شد مذاکرات سرمربی ایتالیایی با فدراسیون فوتبال ایران به خوبی پیش رفته است!

سایت بدون – در شرایطی که تیم ملی فوتبال ایران با دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات قرارداد دارد و این مربی حتی کارهای مقدماتی حضورش در تیم ملی را هم انجام داده است، خبرهایی از مذاکره آندره استراماچونی سرمربی سابق استقلال با فدراسیون منتشر شده است.

هرچند سخنگوی فدراسیون فوتبال این خبر را تکذیب کرد، اما سایت‌های خبری در ایتالیا همچنان بحث حضور استراماچونی در تیم ملی ایران را با جدیت پیگیری و خبرهایش را منتشر می‌کنند.

سایت «topscommesse» در این مورد نوشت: «دوران مربیگری آندره استراماچونی می‌تواند با یک فصل جدید پربارتر شود. مربی سابق تیم‌های اینتر و اودینزه یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ایران است. تیم ملی ایران در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ است و در انتظار دیدارهای سرنوشت سازی است تا به صعود به جام جهانی امیدوار باشد.»

این سایت سپس با اشاره به نتایج عالی به دست آمده با استقلال ادامه داد: «تجربه استراماچونی در استقلال سران فدراسیون ایران را متقاعد کرد که روی این مربی ایتالیایی تمرکز کنند. بر اساس اعلام چند منبع، گفتگوهای طرفین در حال حاضر به خوبی پیش رفته است.»

ادعای عجیب دیگر این سایت مربوط به مذاکره با دیگر گزینه ایتالیایی یعنی «دبیاسی» است: «علاوه بر استراماچونی، فدراسیون ایران گزینه دبیاسی را هم بررسی می‌کند هرچند اگر در این مورد از صحبت کردن امتناع شود.»

این در حالی است که پیش از این مذاکراتی با دبیاسی صورت گرفته بود، اما این اتفاق پیش از انتخاب اسکوچیچ بود.

۲۵۵

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *