مراسم جشن تولد حسن یزدانی در بیمارستان/۲۶ سالگی نابغه(فیلم)



مراسم جشن تولد حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد المپیک و جهان صبح دیروز در بیمارستان آرمان برگزار شد. حسن یزدانی قهرمانی کشتی آزاد المپیک و جهان، ظهر روز یکشنبه عمل جراحی زانوی پای مصدوم خود را در بیمارستان بین‌المللی آرمان انجام داد و بعد از خروج او از اتاق عمل و منتقل شدن به بخش با همکاری مسئولان فدراسیون کشتی و برنامه‌ریزی مسئولان بیمارستان مراسم جشن تولدی هم برای این نابغه کشتی گرفته شد. مراسم جشن تولد این قهرمان ملی کشورمان با هماهنگی فدراسیون کشتی و توسط مدیریت بیمارستان آرمان در حالی صبح دیروز برگزار شد که مسئولان بیمارستان به دنبال این بودند که او را سورپرایز کنند.
 این مراسم با حضور خانواده حسن یزدانی، دکتر حسن رنگرز مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و سخنگوی فدراسیون کشتی، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک و بهداد سلیمی قهرمان سنگین وزن وزنه‌برداری المپیک و جهان به همراه خانواده حسن یزدانی برگزار شد.
شاید این مراسم جالب‌ترین و شاید هم عجیب‌ترین جشن تولدی بود که برای حسن یزدانی گرفته شد و شاید دیگر هیچ‌وقت چنین اتفاقی برایش رخ ندهد. افرادی ‌هم که در این مراسم حاضر شده بودند در نوع خود جالب توجه بود. حسن رنگرز از کشتی، پیمان فخری از شمشیربازی به‌عنوان رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی از کمیته ملی المپیک و بهداد سلیمی از وزنه‌برداری به‌عنوان مشاور رئیس کمیته ملی المپیک در این مراسم حضور داشتند.
فارغ از مکانی که در آن برای نابغه کشتی جشن تولد گرفته شد، شاید در هیچ یک از جشن تولدهای دیگر حسن یزدانی این افراد حضور نداشته باشند. سه نفری که دو نفر از آنها قهرمان جهان و المپیک بودند و دیگری هم یکی از بهترین مربیان سال‌های اخیر ورزش ایران بود.
نابغه کشتی ایران متولد ۵ دی است اما با تصمیمی که گرفته شد این مراسم چند روز زودتر برگزار شد. حسن یزدانی ورود به ۲۶ سالگی را در حالی روی تخت بیمارستان جشن گرفت که تا دو المپیک دیگر می‌تواند در کنار تیم ملی کشتی حضور داشته باشد و برای کشتی ایران افتخار‌آفرینی کند. او در ۲۶ سالگی دو طلا، یک نقره و یک برنز جهان و یک طلای المپیک را به دست آورده و از همین حالا خودش را به‌عنوان یکی از بزرگان تاریخ کشتی ایران معرفی می‌کند. حالا خیلی‌ها منتظر هستند تا او با به دست آوردن دوباره سلامتی‌اش یک گام بلند برای انتخاب شدن به‌عنوان بهترین ورزشکار تاریخ ایران بردارد. او می‌تواند تنها کشتی‌گیری باشد که صاحب دو طلای المپیک می‌شود و این افتخاری بزرگ برای حسن یزدانی است. ضمن اینکه با طلای این دوره او به لحاظ سنی هم در شرایطی قرار دارد که می‌تواند سومین المپیک خود را در ۲۰۲۴ تجربه کند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *