معرفی اپلیکشن /چگونه از اطلاعات گوشی خود محافظت کنیم

https://www.apkmirror.com/wp-content/uploads/2016/09/57e4e03c77387-384x384.png
میترا جلیلی/خبرنگار
با توجه به اینکه بسیاری از ما اطلاعات مهمی را روی گوشی‌های خود ذخیره می‌کنیم، حفاظت از این داده‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، در همین راستا اپلیکیشن‌های محافظتی متعددی راهی بازار شده که یکی از آنها AppLock است.
با کمک این اپلیکیشن که از ۴۵زبان در جهان حمایت می‌کند و بیش از ۴۰۰میلیون کاربر دارد، می‌توان تمام اپلیکیشن‌های موجود روی گوشی را قفل کرد و برای هریک از آنها رمز ویژه‌ای در نظر گرفت، البته برای این کار می‌توان از اثر انگشت یا رسم الگو نیز استفاده کرد.
به این ترتیب امکان قفل کردن فیس بوک، واتس اپ، گالری، مسنجر، اسنپ چت، اینستاگرام، پیامک و حتی تماس‌های ورودی و خروجی وجود دارد.
همچنین عکس‌ها و ویدئوهای گالری را می‌توانید به صورت مخفی(Hidden) درآورید تا قابل مشاهده توسط دیگران نباشد و حتی در صورت سرقت گوشی، دیگر نگران دسترسی سارقان به اطلاعاتتان نباشید. اما چگونه؟ پس از نصب این اپ و با ورود به آن، تمام برنامه‌ها برایتان لیست می‌شود تا با لمس آیکونی شبیه قفل روبه‌روی آن، اپ یا فایل مورد نظر خود را
امن کنید.
برای مخفی کردن عکس و ویدئو نیز بر گزینه Photo Valut کلیک کنید و با لمس آیکون «مثبت» در سمت پایین سمت راست، لیست گالری عکس خود را مشاهده ‌کنید حال می‌توانید مواردی که می‌خواهید محرمانه شود را توسط این برنامه قفل کنید. درواقع بعد از Ok کردن، فایل عکس یا ویدئو شما به Photo Valut منتقل می‌شود. این اپ را می‌توانید به صورت رایگان از فروشگاه‌های گوگل و همچنین اپ استور بارگذاری کنی

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «پت و پهن»

سایت بدون – از این اصطلاح برای توصیف چیزهای عریض، دارای پهنای زیاد و آدم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *