معرفی سریال / تد لاسو؛ مربی اشتباهی اما موفق

سایت بدون – کاراکتر تد لاسو که مربوط به یک مربی امریکایی است که بخت خود را در لیگ برتر فوتبال انگلیس با عهده‌دار شدن هدایت تیم مشهور تاتنهام می‌آزماید و با بازی جیسن سودیکیس در این نقش در سال ۲۰۱۳ به‌صورت یک تیزر تبلیغی بسیار کوتاه از شبکه NBC پخش شد، آنقدر موفق بود که اینک این هنرمند با ایفای مجدد این نقش و بیل لارنس در مقام تهیه‌کننده یک بار دیگر اما با وسعتی بسیار بیشتر و در قالب یک سریال تلویزیونی تد لاسو را دوباره وارد زندگی مردم ساخته و بواقع تلاش‌ها و کارهای او را ترسیم کرده‌اند.

اگر تد لاسو در قالب‌های بزرگ‌تر و وسیع‌تر خود نیز موفق نشان می‌دهد، به سبب فضای کمیک و قابل فهم آن است و توفیق سریال در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ نشان می‌دهد چنانچه سودیکیس و همکارانش باور نداشتند که کاراکتر تد لاسو بسیار بزرگ‌تر از آن است که فقط در یک تیزر کوتاه بگنجد، چنین سریال پرمایه و روحیه‌سازی هرگز ساخته نمی‌شد

. این‌گونه فضاسازی‌ها و ایجاد روحیه‌های خوب برای بینندگان بسیار الزامی است زیرا از یک‌سو بیماری کرونا و تبعات آن روحیه‌ای برای مردم جهان باقی نگذاشته و از طرف دیگر شکل‌گیری بسیاری از اتفاقات این سریال در انگلیس و شهر لندن، محیطی تازه را روبه‌روی تماشاگران قرار داده که در سایر سریال‌های متمرکز بر امریکا نظیر آن مشاهده نمی‌شود.

به این ترتیب «تد لاسو» هم بینندگان را با فضاهای اروپایی از نو آشنا کرده و هم با بسط امید و میل به زندگی پرشور و موفق و مثبت متذکر شده است که یک جهان پس از کرونا هم وجود دارد. در راه ثبت و خلق این فرایندها حضور برخی ستاره‌های دیروز و امروز فوتبال انگلیس هم در متن اتفاقات این سریال سهمی بارز داشته است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «جا خوردن»

سایت بدون – آدمی که دستپاچه می شود موقعیت خود را فراموش می کند یعنی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *