معرفی سریال/«خانه بزرگ قدیمی و خنده‌دار عمه دونا»

سایت بدون – این سریال استرالیایی دربردارنده سه کاراکتر است که شاید ابله‌ترین شخصیت‌هایی باشند که نه فقط در تلویزیون بلکه در کل تاریخ حیات این کشور متولد شده‌اند. نقش این سه شخصیت را مارک بونانو، برودن کلی و زاخاری رووان بازی می‌کنند و این سریال به ما می‌گوید که آنها در هیأت سه دوست قدیمی یک گروه کمدی نمایشی را تشکیل داده‌اند که نام عمه دونا را یدک می‌کشد و با‌وجود مطرح کردن شوخی‌هایی درجه چندم و پیش پا افتاده، تعداد زیادی هوادار روی شبکه‌های اجتماعی پیدا کرده‌اند و میزان علاقه‌مندی به این گروه کوچک هنری به سطوحی دیوانه وار می‌رسد.

در شروع هر اپیزود این سریال ترانه‌ای پخش می‌شود که اگر چه وجدآور است اما به‌نظر می‌آید که گاهی فقط یک ساز (مثلاً طبل) برای اجرای این ترانه‌ها مورد استفاده قرار گرفته است. حسن مهم و نکته تفکیک‌کننده «خانه بزرگ قدیمی» از سریال‌های دیگر و حتی مجموعه‌های مشابه این است که در هر قسمت این سریال چیزهایی روی می‌دهد که ناقض باورهای قبلی و متضاد با اموری است که در اپیزود پیشین مشاهده شده است و به همین سبب تماشاگران دائماً شگفت‌زده می‌شوند. برخی معتقدند شوخی‌های مطرح شده در این سریال حس و حالی را دارد که فقط باید از مجنون‌ها و آدم‌های غریب و غیرعادی توقع لذت بردن از آن را داشت اما واقعیت امر این است که سازندگان این سریال تصادفی به این نقطه نرسیده و چنان چیزی را از اصل و ابتدا هدف گرفته‌اند.

فراموش نکنیم که توفیق عمومی و اقبال فراگیر این سریال، سند به هدف رسیدن شبکه نتفلیکس تهیه کننده این مجموعه است و پیامد مستقیم و سریع آن تولید سیزن دوم سریال به شمار می‌آید که پخش آن از اوایل پاییز امسال شروع می‌شود.

در باره سریال های بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید

سریال

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «پت و پهن»

سایت بدون – از این اصطلاح برای توصیف چیزهای عریض، دارای پهنای زیاد و آدم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *