نگاهی به فهرست مهاجمان تیم ملی /جذاب‌ترین ترافیک تاریخ!

سایت بدون – یکی از دردسرهای شیرین و جذاب سرمربی تیم ملی، ترافیک سنگین در خط حمله تیم ملی است. به گزارش سایت فوتبالی، اسکوچیچ خوش‌شانس است که در خط حمله تیمش هیچ کم و کسری ندارد. از مهدی طارمی که مؤثرترین بازیکن لیگ پرتغال بوده تا سردار آزمون که توانسته بهترین بازیکن لیگ روسیه شود و نفراتی مثل کاوه رضایی، کریم انصاری‌فرد، مهدی قایدی و حتی علیرضا جهانبخش که هیچ مربی‌ای نمی‌تواند به راحتی از کنار نامشان عبور کند. مهدی طارمی فصل درخشانی را در پورتو سپری کرده و از مهره‌های اصلی و تأثیرگذار تیم سرجیو کونسیسائو بوده است. او در ۴۶ بازی که در ترکیب این تیم حضور داشت، ۲۲ بار موفق به گلزنی شده و ۱۶ بار پاس گل داده است.

سردار آزمون به عنوان زوج مهدی طارمی در خط حمله تیم ملی، در ۲۰ بازی برای زنیت، ۱۹ گل زده و ۶ پاس گل داده است. آزمون هر ۱۱۱ دقیقه یک گل برای زنیت به ثمر رسانده و هر ۸۵ دقیقه نیز روی یک گل تیمش تأثیر مستقیم داشته است. کریم انصاری‌فرد به عنوان یکی از باتجربه‌های تیم ملی، این فصل و طبق آمار موجود در سایت ترانسفرمارکت، در ۴۷ بازی برای آ.ا.ک یونان ۱۴ گل زده است. کاوه رضایی که این فصل برای شارلروا به میدان رفت، در ۲۹ بازی آمار ۸ گل و یک پاس گل را ثبت کرد. علیرضا جهانبخش دیگر مهره هجومی تیم ملی است که بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل فوق‌العاده معمولی در برایتون، امیدوار است در تیم ملی روزهای خوبی را تجربه کند.

بازیکنی که قطعاً اسکوچیچ روی تجربه‌ و توانایی او در ایجاد موقعیت برای همبازیانش حساب ویژه‌ای باز کرده است. لیگ برتر ایران هم در فهرست مهاجم‌ها یک نماینده دارد و مهدی قایدی اگر چه به لحاظ آماری نتوانسته نمایش موفقی داشته باشد اما تکنیک و کیفیت این بازیکن آنقدر بالا هست که سرمربی تیم ملی بدون توجه به آمار او، این بازیکن را به اردو دعوت کند. اگر بخواهیم درباره غایبان صحبت کنیم، اول از همه باید از سجاد شهباززاده نام برد که به عنوان آقای گل لیگ شانسی برای حضور در اردو پیدا نکرده است. اللهیار صیادمنش هم به دلیل مصدومیت امکان همراهی تیم ملی را نداشته و از دید برخی افراد، شهاب زاهدی مهاجم تیم زوریا، شایستگی این را داشت که حداقل در اردوی تیم ملی حاضر شود.  

مطلب پیشنهادی

دردسر تازه برای شرکت تسلا/خودرو سایبرتراک یک «تله مرگ» است!

 مالک سایبرتراک یک خطای بالقوه کشنده در مورد این خودرو را فاش کرده که باعث …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *