پشت پرده علاقه گل محمدی به خرید ستاره استقلالی

پشت پرده علاقه گل محمدی به خرید ستاره استقلالی

سایت بدون – به نظر می‌رسد شهریار مغانلو به سپاهان اصفهان نزدیکتر باشد تا حضور دوباره در پرسپولیس و دلیل آن را باید در تصمیم مدیران سانتاکلارا جستجو کرد.

 شهریار مغانلو مهاجم نیم فصل دوم گذشته پرسپولیس پس از حضور کوتاه ۵ ماهه در این تیم به پرتغال بازگشت تا تکلیف باشگاه فصل آینده‌اش مشخص شود.

مهاجم قرضی تیم فوتبال پرسپولیس که با پیشنهاد پیوستن به سپاهان در ازای پرداخت رضایت نامه اش به همراه انتقال محمد محبی روبه‌رو بود، قصد داشت جلوی این انتقال را بگیرد تا یک فصل دیگر در جمع شاگردان گل محمدی باقی بماند.

با این حال مسئولان باشگاه سانتاکلارا با پیشنهاد مغانلو برای کاهش مبلغ رضایت نامه‌اش مخالفت کردند و این بازیکن با توجه به رقم پیشنهادی سپاهان در آستانه امضای قرارداد با این باشگاه قرار گرفته است.

باشگاه سپاهان اصفهان که به خوبی به ارزش‌های شهریار مغانلو در تیم پرسپولیس واقف است تصمیم گرفت با یک تیر دو نشان بزند؛ اول آن که شهریار مغانلو را از رقیب اصلی خودش در لیگ برتر جدا کرده و لطمه ای به پرسپولیس بزند که امری متداول در میان تیم‌های رقیب در سراسر دنیاست. دوم اینکه سپاهان با وجود گل‌های زیادی که در لیگ بیستم زد در سازماندهی دفاعی و پرس مدافعان حریف با مشکلاتی مواجه بود که حالا می‌خواهد با خرید مهاجم جنگنده و تنومند فصل گذشته پرسپولیس این نقطه ضعف را مرتفع کند.

یحیی گل محمدی نیز بر همین اساس تصمیم گرفته است انتقام وسوسه کردن باشگاه سانتاکلارا و شهریار مغانلو را با خرید آقای گل لیگ بیستم بگیرد. سجاد شهباززاده مهاجم ۳۲ سال فصل گذشته سپاهان اصفهان یک مهاجم گلزن است که می‌تواند به عنوان وینگر چپ نیز بازی کند. او تبحر زیادی در گلزنی دارد و می‌تواند آمار گلزنی خط حمله پرسپولیس را بالاتر ببرد اما…

مشکل اصلی شاید رقم درخواستی سجاد شهباززاده و مدیربرنامه‌هایش باشد. آقای گل لیگ بیستم فصل گذشته قرارداد خوبی با سپاهان اصفهان بسته بود و حالا طبیعی است به کمتر از آن قانع نباشد. مبلغی که شاید پرداخت آن برای پرسپولیس کمی سنگین به نظر برسد ولی یحیی گل محمدی اصرار به خرید سجاد شهباززاده دارد. مهاجمی که با توجه به توانایی روی زمین و فوتبال مالکانه پرسپولیس می‌تواند در لیگ بیست و یکم به کمک این تیم بیاید.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *