چرا گل طارمی مردود اعلام شد؟

چرا گل طارمی مردود اعلام شد؟

سایت بدون – کارشناس داوری پرتغالی در خصوص علت مردود شدن گل طارمی به اتلتیکومادرید صحبت کرد.

شب گذشته در دیدار هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا، پورتو در ورزشگاه وندامتروپولیتانو به مصاف اتلتیکومادرید رفت و به تساوی بدون گل رسید.

در دقیقه ۸۰ روی پاس اشتباه رنان لودی، بازیکن اتلتیکومادرید به عقب، مهدی طارمی توپ را بدست آورد و به سمت دروازه زد ولی اوبلاک آن را گرفت و توپ در حال ریباند به «دست» مهدی برخورد کرد و وارد دروازه شد. ابتدا داور در لحظات ابتدایی گل را پذیرفت ولی پس از مشورت با ویدیوچک آن را مردود اعلام کرد. 

«هاتگان» پس از مشورت با VAR اعلام کرد که توپ از برخورد به اوبلاک به دست طارمی برخورد کرده و این بازیکن کشورمان هر چند غیر عمد ولی با دست توپ را به سمت دروازه فرستاده است. به همین علت گل مردود اعلام شد و بازی نیز با تساوی به پایان رسید. 

طبق گزارش سایت پرتغالی داور در این صحنه درست کار کرده و طارمی بدشانس بوده است. این رسانه با کارشناس اصلی خود یعنی «پائولو پریرا» در خصوص این گل صحبت کرد و کارشناس برنامه اعلام کرد که تصمیم داور درست و طارمی بدشانس بوده است.

سایت دیگری از کشور اسپانیا نوشت: علیرغم غیر عمدی بودن ، قوانین مربوط به دست ها روشن است که وقتی بازیکن مستقیماً با دست یا بازوی خود ، حتی به طور تصادفی ، یک گل در دروازه حریف به ثمر برساند ، آن گل مردود خواهد بود.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *