چگونه سام اصغری خوشحال ترین مرد جهان شد؟/ هدیه ای برای بریتنی اسپرز

سایت بدون – همه چیز مثل یک قصه عاشقانه می ماند، یک رمان عشقی مهیج

آن ها بالاخره مراسم ازدواج خود را برگزار کردند

اما رابطه آنها دقیقا چگونه آغاز شد؟ چگونه عاشق هم شدند؟ برای دانستن همه چیز در مورد داستان عشق افسانه ای این زوج به ادامه مطلب بروید…

شروع یک عشق

همه چیز در سال ۲۰۱۶ شروع شد، زمانی که سم در ویدیوی بریتنی برای “Slumber Party” ظاهر شد و نقش عشق او را بازی کرد. این ویدیو و آهنگ این خواننده که در بورلی هیلز فیلمبرداری شد، جرقه عشق آن ها بود

در اینستاگرام رسمی شد

رسمی اینستاگرام تا سال ۲۰۱۷ عشق بین این دو آشکار شد! بریتنی با انتشار تصویری در اینستاگرام، در کنار همسر کنونی خود، در جشن سال نو، رابطه خود را رسمی کرد. در همان سال آنها با هم در مهمانی قبل از گرمی دیده شدند.

خوشبختی در دیزنی لند

پس از این ، آن ها بیشتر و بیشتر با هم دیده شدند، بریتنی و سم از پارک دیزنی لند کالیفرنیا دیدن کردند تا تولد پسران بریتنی، شان و پرستون را جشن بگیرند. سام پس از این جشن در اینستاگرام خود نوشت: “خوشبخت ترین مرد روی زمین.”

عشق شکوفا می شود

در فوریه ۲۰۱۸ بریتنی عکسی در کنار سام اصغری در اینستاگرام منتشر کرد که در شرح آن نوشت: «بیش از یک سال است که با این مرد هستم. او هر روز به من الهام می‌دهد که آدم بهتری باشم و این باعث می‌شود احساس کنم خوش‌شانس‌ترین دختر دنیا هستم!!»

عاشقانه ای به سبک تایتانیک

در ژوئن ۲۰۱۹ این صحنه نمادین «تایتانیک» را بازسازی کردند که در آن آک (لئوناردو دی کاپریو) و رز (کیت وینسلت) دستان خود را روی کمان کشتی دراز می‌کنند. این مطمئنا یکی از عاشقانه ترین لحظات آنها بود!

در ژوئیه ۲۰۱۹، بریتنی و سام در اولین نمایش فیلم روزی روزگاری هالیوود شرکت کردند، در این مراسم بریتنی با حلقه الماس در دست چپ خود دیده شد. طرفداران بلافاصله ناباورانه پرسیدند که آیا این قطعه جواهردر واقع یک حلقه نامزدی است؟

عشق در سال کرونا

در سال ۲۰۲۰، در حالی که همه‌گیری کووید-۱۹ بیداد می‌کرد، بریتنی و سام با اشتراک‌گذاری تصاویر متعدد در کنار یکدیگر در حالی که درقرنطینه بودند، فالوورهای اینستاگرام خود را خوشحال می کردند. حرکات رقص، ورزش برای تناسب اندام و موارد دیگر از جمله کارهایی بود که در آن زمان با هم انجام می دادند.

می خواهم پدر شوم

در سال ۲۰۲۱ یواس تودی در مطلبی نوشت که سام اصغری دوست دارد یک خانواده تشکیل دهد، پدر شود و فکر می کند هم پدر خوبی شود

بالاخره ازدواج

در ۹ ژوئن، بریتنیو سام در یک مراسم صمیمی در خانه خود در لس آنجلس ازدواج کردند. در مراسم عروسی تعداد زیادی از ستارگان از جمله مدونا، سلنا گومز و دوناتلا ورساچه حضور داشتند.

منبع : MSN

مطلب پیشنهادی

دردسر تازه برای شرکت تسلا/خودرو سایبرتراک یک «تله مرگ» است!

 مالک سایبرتراک یک خطای بالقوه کشنده در مورد این خودرو را فاش کرده که باعث …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *