آخرین جزییات از پرونده شکایت برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس

سایت بدون -برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس مصاحبه‌ای با خبرورزشی داشت که حالا مدیرروابط عمومی این باشگاه جواب او در مصاحبه با خبرورزشی را داده است.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مصاحبه با خبرورزشی، نسبت به مصاحبه برانکو ایوانکوویچ واکنش نشان داد. او گفت: «برانکو مطالباتی دارند و حق دارند که این مطالبات را دریافت کنند. بحث فسخ قرارداد یکطرفه ایشان هم در میان است. با این حال آقای انصاری فرد در زمانی که برانکو سرمربی پرسپولیس بوده، همیشه از ایشان حمایت تمام قد کرده است.»
او اضافه کرد: «پیشنهادی که باشگاه به وکیل برانکو داشت، مبلغ ۷۰ یا ۸۰ درصد تخفیف نبود و همان طور که در تیتر روی جلد روزنامه خبرورزشی می بینیم، ایشان هم از تخفیف ۴۰ درصدی صحبت به میان آورده است. باشگاه پیشنهاد تخفیف ۴۰ تا ۵۰ درصدی به ایشان داده و به رغم فسخ یکطرفه قرارداد، باشگاه نمی خواهد کار به فیفا کشیده شود. اصلا بحث تخفیف ۷۰ یا ۸۰ درصدی نیز در میان نیست. برانکو هم چنین صحبتی را مطرح نکرده است.»
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس افزود: «با این وجود، انصاری فرد تصمیم دارد به زودی مذاکرات مجددی را با برانکو و وکیلش داشته باشد. ما از برانکو دعوت می کنیم که پیشنهاد باشگاه را بررسی کند و مذاکرات مفصلی را انجام بدهیم. نیت انصاری فرد به رغم مشکلات عدیده و بحران های مالی که وجود دارد، توافق با برانکو است. انشالله با جذب اسپانسرهای جدید و اضافه کردن منابع مالی، بتوانیم از تمام این بحران ها خارج شویم.»
قدوسی گفت: «هواداران هم شرایط باشگاه را درک کنند و می دانند چه شرایطی وجود دارد. برخی ۱۰ درصد، برخی ۲۰ درصد و برخی هم مطالبات سنگین تری از فصل گذشته دارند. تعهداتی بابت فصل جدید داده شده و در کنار آن، مطالبات کالدرون و دستیارانش همچنین بازیکنان بابت فصل جاری را داریم که باید پرداخت شود. پرونده بدهی های دیگری از جمله شکایت بیش از ۵۰۰ هزار یورویی بودیمیر، ۷ میلیاردی ریحان فیلم، ۳ میلیاردی یک آژانس هواپیمایی و… هم وجود دارد که در حال بررسی آن هستیم. برانکو هم حقش را می خواهد و باشگاه برنامه اش این است که بار دیگر مذاکره کند و قبل از اینکه کار به رای های فیفا کشیده شود، پرونده را با توافق و مذاکره ببندد. انشالله سایر چالش ها و مطالبات بازیکنان نیز به زودی با توجه به اقداماتی که در راستای ضرورت افزایش درآمدها صورت گرفته، حل خواهد شد. هواداران همراه و حامی باشگاه باشند؛ مشکلات یک به یک حل خواهد شد.» 

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *