آرنولد ویران کننده آمد/ «ترمیناتور: سرنوشت تاریک» ۱۸۵ میلیون دلاری فروخت

سایت بدون -کمپانی پارامونت پیکچرز از این هفته با آغاز اکران «ترمیناتور: سرنوشت تاریک» Terminator: Dark Fate امید به تصاحب صدرگیشه دارد. فیلمی که ۱۸۵ میلیون دلار بودجه تولید آن بوده و به تازگی در حدود هشت میلیون دلار برای تبلیغات آن هزینه کرده است.

اکران اکشن ماجراجویانه و علمی تخیلی «ترمیناتور: سرنوشت تاریک» از امروز در سینماهای آمریکا آغاز می شود. این ششمین فیلم از سری فیلم‌های نابودگر و به کارگردانی تیم میلر و دنباله‌ای مستقیم بر فیلم‌های نابودگر و نابودگر ۲ هر دو اثر جیمز کامرون است.

آرنولد شوارتزنگر در این فیلم نقش کارل، یک ترمیناتور مسن را دارد که توسط سارا کانر با بازی لیندا همیلتون برای حفاظت از دختری به نام دنی راموس(با بازی ناتالیا رِیِس) به کار گرفته می شود.

«نابودگر: جنسیس» (Terminator Genisys) ساخته آلن تیلور دنباله قبلی از این سری فیلم در سال ۲۰۱۵ برخلاف گیشه جهانی که ۴۴۰ میلیون دلار فروخت، در امریکا چندان موفق نبود و فقط حدود ۹۰ میلیون دلار عایدش شد.

همچنین در این آخر هفته ، وسترن حادثه ای «هریت» Harriet ساخته کیسی لیمونز، انیمیشن «عدالت شمالی: گروه تندر» Arctic Dogs ساخته آرون وودلی، درام جنایی «بروکلین بی‌مادر» Motherless Brooklyn به کارگردانی ادوراد نورتون و کمدی درام جنگی «خرگوش جوجو» Jojo Rabbit به کارگردانی تایکا وایتیتی که از امروز اکران می شوند، رقابت بشدت سختی را با ترمیناتور جدید خواهند داشت.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *