آموزش گام‌به‌گام ویرایش ویدئو با اپلیکیشن inshot/ویرایش ویدئو در ۳ دقیقه

سایت بدون -با استفاده از یک اپلیکیشن ویرایش ویدئو، می‌توانید ویدئوهای خود را به‌آسانی ویرایش کنید و حس تازه‌ و جدیدی به آنها ببخشید. در سال‌های اخیر عموما از اپلیکیشن‌های ویرایش ویدئو برای اهداف تجاری یا سرگرمی استفاده می‌شود. برای ویرایش ویدئو، اپ‌های زیادی با رابط کاربری مناسب در گوگل‌پلی و اپ‌استور وجود دارد که با کمی خلاقیت و مهارت می‌توانید از آنها استفاده کنید. در این گزارش، ما به شما آموزش می‌دهیم چگونه با اپلیکیشن inshot، ویدئوهای خود را ویرایش کنید. این‌شات یکی از بهترین اپ‌های ساخت و ویرایش ویدئو با ابزارهای حرفه‌ای و قدرتمند است که به‌راحتی می‌توانید با آن کار کنید. این برنامه امکاناتی مانند برش ویدئو، اضافه‌کردن موسیقی، افزودن فیلتر، تار کردن پس‌زمینه، افزایش سرعت و … دارد. برای افرادی که برای اولین‌بار می‌خواهند ویرایش ویدئو را یاد بگیرند، این‌شات اپ ساده و مناسبی است.
 قابلیت‌های این‌شات
یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این‌شات، برش و ادغام ویدئوهاست. با استفاده از این اپ می‌توانید ویدئوهای خود را به چند ویدئوی کوتاه تقسیم کنید یا با ترکیب چند ویدئو، یک ویدئوی طولانی‌تر
درست کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای خود را با ابزارهای متنوعی تغییر دهید. در این اپ، امکاناتی مانند تنظیم غلظت، روشنایی و کنتراست همراه با افکت‌های مختلف وجود دارد.  
همچنین می‌توانید ویدئوهای خود را کراپ و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. در اپ این‌شات، فیلترها و جلوه‌های ویژه متنوعی مانند سیاه و سفید برای کاربران خلاق در دسترس است. امکاناتی مانند افزودن متن در فونت و رنگ دلخواه و افزودن استیکر نیز در این‌شات وجود دارند. شما می‌توانید علاوه‌بر آهنگ و افکت‌های صوتی، صدای خود را ضبط و به ویدئو اضافه کنید.
 آموزش قدم‌به‌قدم ویرایش ویدئو
برای شروع، گزینه ویدئو را در اپ انتخاب کنید تا گالری گوشی شما باز شود. از گالری، ویدئوی
مورد نظر خود را پیدا و آن را به اپ اضافه کنید. در اولین گزینه از سمت چپ، می‌توانید اندازه ویدئو را انتخاب کنید.
در این بخش، اندازه‌های مناسبی برای اینستاگرام، تیک‌تاک و یوتیوب در دسترس است. با حرکت دادن قسمت پایین می‌توانید سایر اندازه‌ها را نیز مشاهده کنید.
 برش و تقسیم ویدئو با این‌شات
اگر می‌خواهید بخشی از ویدئوی خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، گزینه Precut با آیکون قیچی را انتخاب کنید. با گزینه Trim می‌توانید ویدئوی خود را برش دهید یا با گزینه Cut می‌توانید ویدئوی خود را به دو ویدئوی کوتاه تقسیم کنید. حرکت‌دادن نوار پایین به شما کمک می‌کند مدت‌زمان ویدئوی خود را تنظیم کنید. پس از پایان کار، روی علامت تیک سمت راست ضربه بزنید تا ویرایش‌های شما ذخیره شود.
 ادغام ویدئو
با قابلیت ادغام ویدئو، شما می‌توانید چند ویدئو را به هم متصل کنید. روی دکمه+ قرمز ضربه بزنید تا به گالری منتقل شوید و ویدئو یا ویدئوهای موردنظر خود را به اپ اضافه کنید.
 افزودن فیلتر به ویدئو
شما می‌توانید فیلترهای زیادی در این‌شات پیدا و ویدئوی خود را جذاب‌تر کنید. در بخش Filter گزینه‌هایی مانند افکت، فیلتر و تنظیم وجود دارند. افکت‌های مختلفی مانند آتش‌بازی، برف و حباب برای کاربران در دسترس است.
در گزینه فیلتر می‌توانید نورپردازی‌های مختلفی را به ویدئوی خود اضافه کنید. گزینه‌های مختلفی مانند طبیعی، تیره و روشن در دسترس است. نوار را حرکت دهید تا سایر گزینه‌های فیلتر را مشاهده کنید. برخی از فیلترها رایگان است ولی برای استفاده از فیلترهای پولی باید اشتراک ماهانه خریداری کنید. با استفاده از گزینه آخر، می‌توانید کنتراست، روشنایی، میزان گرمی، اشباع و سایه ویدئوی خود را تنظیم کنید.
 افزودن استیکر و متن به ویدئو
با افزودن استیکر، متن و آهنگ، ویدئوی شما تاثیرگذارتر خواهد شد. شما می‌توانید رنگ، افکت و محل نوشته خود را تغییر دهید و حاشیه یا سایه اضافه کنید. استیکرهای متنوعی مانند برچسب‌ها در این اپ وجود دارند.
 افزودن آهنگ و افکت‌های صوتی به ویدئو
در بخش آهنگ، می‌توانید آهنگ‌های مختلفی از کتابخانه اپ این‌شات یا گوشی خود به ویدئو اضافه کنید. افکت‌های بسیاری مانند صدای تفنگ، زنگ و خنده وجود دارند. همچنین شما می‌توانید صدای خود را نیز ضبط کنید. پس از افزودن آهنگ به ویدئو، روی بخش اضافه‌شده ضربه بزنید تا حجم صدای آن را تنظیم کنید.
 ذخیره ویدئوی ویرایش‌شده در این‌شات
در بالای صفحه، در سمت راست روی گزینه Save ضربه بزنید و ویدئوی ویرایش‌شده را با رزولوشن و فریم‌ورک دلخواه خود ذخیره کنید. پس از ذخیره می‌توانید ویدئوی خود را در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام به اشتراک بگذارید.
 ویژگی‌های مثبت و منفی این‌شات
ویژگی‌های مثبت    ویژگی‌های منفی
سرعت بالا    سادگی افکت‌ها و فیلترها
به‌روزرسانی‌های متعدد    مناسب نبودن برای ویدئوهای رسمی
امکان ویرایش عکس با ابزارها
و فیلترهای متعدد    عدم حذف واترمارک
رابط کاربری ساده و آسان    تبلیغات
مناسب برای افراد مبتدی    

 جمع‌بندی
با پیشرفت روزافزون علم‌وفناوری، هر روز فرآیندها ساده‌تر و سریع‌تر می‌شوند. سال‌های قبل، برای ویرایش یک عکس یا فیلم مجبور بودیم نرم‌افزارهای زمانبر و سخت را
نصب کنیم. اما امروز شما می‌توانید با نصب اپ ساده این‌شات، قابلیت‌های مختلفی را در گوشی‌همراه خود داشته باشید. اپ این‌شات شما را از درگیر شدن با نرم‌افزارهای پیچیده و تخصصی نجات می‌دهد.
شبکه‌های مجازی هر روز در حال گسترش هستند و افراد زیادی از این فضا کسب درآمد می‌کنند. بنابراین محتوای تولیدشده شما در شبکه‌های مجازی باید مخاطب‌پسند و جذاب باشد تا از رقبای خود عقب نمانید و درآمد خود را
افزایش دهید. شما با این‌شات می‌توانید محتوایی جذاب و حرفه‌ای تولید کنید و با افزایش مخاطبان، درآمد خود را افزایش دهید. بنابراین اگر دنبال یک اپ جذاب و ساده هستید از این‌شات استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *