آیا ارلینگ هالند اولین بازیکن یک میلیون دلاری فوتبال جهان می شود؟

سایت بدون – هالند، اولین مرد یک میلیونی فوتبال مینو رایولا، مدیربرنامه معروف فوتبال اروپا که خیلی از باشگاه‌ها از او به خاطر حق کمیسیون‌های بالایش و خط دادن به بازیکنانش برای بالا بردن انتظارات مالی‌شان دل خوشی ندارند، قصد دارد رکورد جدیدی برای گرفتن حقوق برای بازیکنانش به ثبت برساند. به همین منظور می‌خواهد موکل نروژی‌ پرطرفدارش یعنی ارلینگ هالند را به اولین فوتبالیست تاریخ فوتبال تبدیل کند که هفته‌ای یک میلیون پوند حقوق می‌گیرد اما نه حقوق قبل از کسر مالیات بلکه حقوق خالص! رایولا از مدتی پیش بزرگترین داستان نقل و انتقالات پنجره تابستانی را آغاز کرده و برای انتقال هالند چند باشگاه بزرگ اروپا را به حالت آماده‌باش درآورده است. اکنون اما نشریه میرر انگلیس مدعی شده است که یکی از برنامه‌های رایولا برای هالند این است که از مشتریان این ستاره نروژی برای او حقوقی طلب کند که حتی ستاره‌هایی مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هم در روزهای اوج‌شان از تیم‌های خود نگرفته‌اند. او ضمن درخواست یک حقوق پایه هنگفت، قصد دارد سایر درآمدهای حاصل از امور تبلیغاتی و فعالیت‌های تجاری مربوط به هالند را برای خود بازیکن محفوظ کند. با توجه به درخواست‌های رایولا احتمالاً اکثر تیم‌هایی که نسبت به جذب هالند تمایل نشان داده‌اند پا پس خواهند کشید و تنها سه چهار باشگاه دارای قدرت مالی قابل توجه خواهند توانست به مذاکرات خود با رایولا ادامه دهند. در واقع به نظر می‌رسد که منچسترسیتی، رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن تنها تیم‌هایی باشند که بتوانند از پس محقق کردن خواسته‌های رایولا برای هالند برآیند. البته گویا حتی مدیران دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید هم پس از ملاقات اخیر نمایندگان‌شان با رایولا و رالف اینگ (پدر هالند) و مطلع شدن از شروط آنها برای موافقت با انتقال بازیکن ۲۰ ساله به مادرید یا کاتالونیا شوکه شده‌اند. با این شرایط باید دید که آیا دیگر مشتریان احتمالی هالند از جمله چلسی، لیورپول و منچستریونایتد شانسی برای جذب وی خواهند داشت یا نه.

مینو رایولا، مدیربرنامه معروف فوتبال اروپا که خیلی از باشگاه‌ها از او به خاطر حق کمیسیون‌های بالایش و خط دادن به بازیکنانش برای بالا بردن انتظارات مالی‌شان دل خوشی ندارند، قصد دارد رکورد جدیدی برای گرفتن حقوق برای بازیکنانش به ثبت برساند.

به همین منظور می‌خواهد موکل نروژی‌ پرطرفدارش یعنی ارلینگ هالند را به اولین فوتبالیست تاریخ فوتبال تبدیل کند که هفته‌ای یک میلیون پوند حقوق می‌گیرد اما نه حقوق قبل از کسر مالیات بلکه حقوق خالص! رایولا از مدتی پیش بزرگترین داستان نقل و انتقالات پنجره تابستانی را آغاز کرده و برای انتقال هالند چند باشگاه بزرگ اروپا را به حالت آماده‌باش درآورده است. اکنون اما نشریه میرر انگلیس مدعی شده است که یکی از برنامه‌های رایولا برای هالند این است که از مشتریان این ستاره نروژی برای او حقوقی طلب کند که حتی ستاره‌هایی مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هم در روزهای اوج‌شان از تیم‌های خود نگرفته‌اند.

او ضمن درخواست یک حقوق پایه هنگفت، قصد دارد سایر درآمدهای حاصل از امور تبلیغاتی و فعالیت‌های تجاری مربوط به هالند را برای خود بازیکن محفوظ کند. با توجه به درخواست‌های رایولا احتمالاً اکثر تیم‌هایی که نسبت به جذب هالند تمایل نشان داده‌اند پا پس خواهند کشید و تنها سه چهار باشگاه دارای قدرت مالی قابل توجه خواهند توانست به مذاکرات خود با رایولا ادامه دهند. در واقع به نظر می‌رسد که منچسترسیتی، رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن تنها تیم‌هایی باشند که بتوانند از پس محقق کردن خواسته‌های رایولا برای هالند برآیند.

البته گویا حتی مدیران دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید هم پس از ملاقات اخیر نمایندگان‌شان با رایولا و رالف اینگ (پدر هالند) و مطلع شدن از شروط آنها برای موافقت با انتقال بازیکن ۲۰ ساله به مادرید یا کاتالونیا شوکه شده‌اند. با این شرایط باید دید که آیا دیگر مشتریان احتمالی هالند از جمله چلسی، لیورپول و منچستریونایتد شانسی برای جذب وی خواهند داشت یا نه.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *