آیا میترا حجار بر «سردوراهی » دوباره ستاره می شود؟

سایت بدون – میترا حجار بعد از چندوقتی که در سینما حضور کمرنگی داشت و در تلویزیون نیز جز حضوری کوتاه در سریال دیوار به ‏دیوار، در سریال‌های محبوب این سال‌ها نام و نشانی از او نبود؛ امسال در تعطیلات نوروز میهمان خانه‌های مردم می‌شود. او در ‏سریال بر سر دوراهی که کار جدید تیم سازندگان سریال پدر، یعنی حامد عنقا و بهرنگ توفیقی است، یکی از نقش‌های اصلی را ‏بازی می‌کند. بگذریم از این‌که حضورش در سریال رقص روی شیشه مهدی گلستانه هم می‌تواند او را بیش از پیش توی چشم آورد ‏و یک‌بار دیگر به روزهای خوش ستاره بودن بازگرداند.
میترا حجار که در سریال بر سر دوراهی نقش پریناز را بازی می‌کند، این کاراکتر را شخصیتی چند لایه می‌داند که پس از یک ‏حادثه وارد قصه می‌شود و اتفاقات بسیاری را رقم می‌زند‎.‎‏ به‌گفته او «پریناز شخصیتی است که مخاطبان ابتدا درباره او اشتباه فکر ‏می‌کنند، اما به‌مرور به واقعیت پی خواهند برد».
میترا حجار می‌گوید که «سال گذشته حضورم در سریال نوروزی دیوار به دیوار تجربه خوشایندی برایم نبود، اما امیدوارم تجربه ‏امسالم موفق از آب دربیاید». این بازیگر درباره شباهت‌هایی هم که ممکن است نقشش در بر سر دوراهی با کاراکترش در رقص ‏روی شیشه داشته باشد می‌گوید که «گرچه شاید در ظاهر و به‌خصوص از نظر گذشته شخصیت‌ها، این نقش با کاراکترم در رقص ‏روی شیشه شبیه به‌نظر می‌رسد، ولی سعی کرده‌ام در نوع بازی خود تفاوت‌هایی را به نمایش بگذارم تا برای مخاطب تازه باشد»‏‎.‎‏ ‏به‌باور حجار «متاسفانه در جامعه ما اغلب افراد یک جور حرف می‌زنند و طور دیگری عمل می‌کنند که این ویژگی به شخصیتی ‏که بازی می‌کنم نزدیک است»‏‎

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *