آیا کاوه رضایی با استقلال می بندد؟/یک توافق شاید معقول

سایت بدون -کاوه رضایی سرانجام روز گذشته به ایران بازگشت تا رسماً بازیکن استقلال شود. جذب رضایی درواقع تکمیل پازل نهایی هجومی استقلال برای فصل آتی است و باشگاه استقلال از مدت‌ها قبل این بازیکن را برای پست مهاجم نوک درنظر داشته و قصد دارد روی این بازیکن برای یک فصل سرمایه‌گذاری کند. پیش از عقد قرارداد میان استقلال و رضایی اما به طور قطع باید تست پزشکی از این بازیکن اخذ شود. روز گذشته که رضایی به ایران بازگشت قرار بر انجام تست‌های پزشکی بود تا باشگاه استقلال از وضعیت جسمانی این بازیکن آگاهی کامل یابد و بتواند با فراغ بال بیشتر به این قرارداد جنبه حقیقی ببخشد.


در حالی که قرار بود رضایی ظهر دیروز در تست پزشکی حاضر شود اما به دلایلی او نتوانست در مرکز پزشکی-ورزشی ایفمارک حاضر شود و تست بدهد. باشگاه استقلال اما روی تست پزشکی تأکید دارد و با توجه به اینکه موضوع انجام تست‌ها به اطلاع رضایی رسیده، بعید است در این راه مشکلی به وجود آید و احتمالاً امروز عقد قرارداد با رضایی بعد از انجام تست‌های پزشکی نهایی خواهد شد.
گفته می‌شود بعد از عقد قرارداد میان باشگاه استقلال و رضایی این بازیکن به همراه خسرو حیدری که در اردو حضور ندارد و همچنین مصطفی آجورلو راهی ترکیه خواهد شد تا در تمرینات استقلال شرکت کند.
البته همان‌طور که گفته شد سفر رضایی بعد از انجام معاینات دقیق پزشکی انجام خواهد شد تا خیال باشگاه استقلال بابت سلامت این بازیکن آسوده شود.
با حضور رضایی استقلال در رأس خط حمله خود صاحب چند بازیکن مطرح و باتجربه خواهد شد.
رضایی بعد از سال‌ها بازی در لیگ بلژیک و سابقه حضور در استقلال بدون شک گزینه ایده‌آلی برای خط حمله استقلال است و حتی اگر در هفته‌های آغازین آماده و قبراق نباشد، می‌تواند با کسب آمادگی بدنی در هفته‌های حساس لیگ به مدد استقلال بیاید و این تیم را کمک کند.
در کنار او سجاد شهباززاده هم به تازگی به استقلال بازگشته که حضور این بازیکن نیز برای ساپینتو نقطه امیدواری است تا از داشتن یک مهاجم باتجربه دیگری که سابقه آقای گلی در لیگ برتر را دارد برخوردار شود.
اما دست ساپینتو به داشتن این مهاجمان محدود نیست. آرمان رمضانی و ارسلان مطهری را باید دیگر مهاجمان استقلال در لیگ بیست ودوم نامید که حضور این دو در کنار سه مهاجم دیگر رقابت را برای ورود به ترکیب اصلی استقلال به بالاترین سطح ممکن خواهد رساند و استقلال را در این نقطه تیمی پرهیجان و جذاب خواهد
کرد.
بدون شک اگر همه این بازیکنان برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش دوچندانی از خود به خرج دهند، استقلال در فاز گلزنی تیمی دست نیافتنی خواهد شد و هیچ تیمی در لیگ بیست و دوم به گرد پای آبی‌های پایتخت نخواهد رسید.
رسیدن به چنین مرتبه‌ای برخورداری از انگیزه بالا برای حضور در میادین است و اگر بازیکنان خط حمله استقلال از نظر انگیزشی در وضعیت نامناسبی باشند، بی‌شک شاهد رقابت تنگاتنگ میان مهاجمان نخواهیم بود.
به هر حال حضور رضایی در استقلال را باید به فال نیک گرفت و شاهد شکل‌گیری یک پازل ۵ نفره از مهاجمان مدعی ورود به ترکیب اصلی بود. بازیکنانی که هر یک قابلیت تبدیل شدن به مردان اول استقلال در خط حمله را دارند.

یک رقم معقول در قرارداد استقلال و رضایی
باشگاه استقلال از نخستین روزهایی که وارد نقل و انتقالات شد بنای خود را روی عقد قراردادهای معقولانه با بازیکنان گذاشت.
شاید یکی از دلایلی که باعث شد عقد قرارداد با محمد دانشگر منتفی شود همین سیاست بود.
یا در ماجرای عارف غلامی که این بازیکن طلب رقم بالایی کرده بود باشگاه استقلال به همین دلیل عقد قرارداد را به عقب انداخت تا درخواست طرف مقابل تعدیل شود. نه فقط این بازیکنان، بلکه باشگاه استقلال در قراردادهای جدید تلاش کرده دستمزد خارج از عرفی را برای بازیکنان تعریف نکند و در عوض با تعیین آپشن‌ها بازیکنان را برای دستیابی به موفقیت‌ها تهییج
کند. برای کاوه رضایی نیز دستمزدی تعریف شده که تفاوت آنچنانی با بازیکنان داخلی ندارد. تنها تفاوتی که باشگاه استقلال برای این بازیکن قائل شده در بند‌های قرارداد است که این هم به سود باشگاه استقلال است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *