آینده مبهم شماره شش تیم ملی ایران /سه راهی سعید عزت

سایت بدون -دوران حضور سعید عزت الهی در چمپیون شیب انگلیس دوام چندانی نیاورد چون باشگاه ردینگ تمایلی به دائمی کردن قرارداد قرضی ملی پوش ایرانی به خاطر اتفاقات فصل گذشته نشان نداد تا عزت الهی بار دیگر به روسیه بازگشته در تمرینات پیش فصل روستوف شرکت کند.


بازگشت به تمرینات روستوف در حالی اهمیت دارد که عزت الهی از جمله بازیکنانی است که به باشگاه استقلال لینک شد و بسیاری از احتمال بازگشت او به فوتبال ایران برای پوشیدن پیراهن تیم پرطرفدار پایتخت صحبت می کردند. این خبر از جانب خود عزت الهی هم تایید شد اما در حد این که تماس هایی برقرار اما پیگیری نشد.


عزت الهی هنوز دو فصل دیگر با روستوفی ها قرارداد دارد. ستاره شماره ۶ تیم ملی ایران که بعد از شروع توفانی با ردینگ با مصدومیت مزمن و طولانی مدتی روبرو و بالاجبار جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ را از دست داد حالا در تمرینات پیش فصل روستوف تمرینات سنگینی را پشت سر می گذارد به این امید که دوباره به همان ستون قابل اتکا در میانه میدان تبدیل شود.


از آن جا که باشگاه روسی با مشکلات مالی عدیده ای روبرو است برخی نزدیکان عزت الهی از احتمال جدایی او طی روزهای آتی خبر می دهند، اتفاقی که ممکن است با کوچ این بازیکن به پرتغال برای پوشیدن پیراهن اسپورتینگ لیسبون یا بازگشت به ایران برای بازی برای استقلال رقم بخورد که باید منتظر گذر زمان و اتفاقات پیرامون آن ماند.


روزنامه آبولا پرتغال چندی پیش در گزارشی از تلاش های اسپورتینگ برای شکار ستاره ایرانی خبر داد و نوشت:« رودولفو کوره آ یکی از دستیاران فعلی مارسل کیزر سرمربی اسپورتینگ که بین سال های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ با کی روش در ایران همکاری می کرد، پیشنهاد خرید عزت الهی از باشگاه روستوف روسیه را دارد از همین رو سران اسپورتینگ مبلغی در حدود ۱٫۵ میلیون یورو برای این خرید در نظر گرفتند». همین گزارش ها کافی بود تا پرونده انتقال عزت الهی به لیسبون از جانب ایجنت های مطرح روی میز باشد.


در این گیر و دار سران استقلال هم بدشان نمی آید با خرید یک ستاره بزرگ در میانه میدان به نوعی از دست دادن آیاندا پاتوسی را تحت الشعاع خود قرار دهند که نام سعید عزت الهی می تواند همان هدفی باشد که آنها به دنبال آن هستند، خروج از زیر بار فشار و سنگین کردن وزنه ترازوی نقل و انتقالات تابستانی به سود خود آن هم بعد از موفقیت در پرونده پروپییچ صرب.

سعید عزت الهی از چند روز قبل به تمرینات روستوف بازگشت تا به قراردادش با این باشگاه پایبند باشد.

گزارش روزنامه آبولا در قبال تلاش های اسپورتینگ برای خرید شماره ۶ ایران که بازتاب گسترده ای داشت.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «پت و پهن»

سایت بدون – از این اصطلاح برای توصیف چیزهای عریض، دارای پهنای زیاد و آدم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *