ابرقهرمان جدید سینما یک زن است!

سایت بدون – در شرایطی‌ که سال‌هاست فعالان اجتماعی و برابری‌طلبان جنسیتی از فضای مردانه فیلم‌های ابرقهرمانی انتقاد می‌کنند، توقع می‌رود رونمایی از ابرقهرمان زن جدید سینما این فضا را تا حدی تعدیل و تلطیف کند.
روز گذشته ‌هالیوود ریپورتر و ورایتی با اشاره به این خبر که «فیلم کاپیتان مارول جمعه اکران می‌شود» نوشتند که در این فیلم برای  نخستین‌بار شاهد یک سوپرهیروی زن خواهیم بود. ابرقهرمانی که در جدیدترین فیلم ابرقهرمانی دنیای سینما توسط بری لارسون- بازیگری که به تازگی در فیلم قلعه شیشه‌ای او را دیده‌ایم- ایفای نقش شده است. این شخصیت که  طراحی‌اش حاصل همکاری دو کمپانی رقیب دی‌سی کامیکس و مارول استودیوز است، در برخی از منابع سینمایی به ‌نام شزم نیز معرفی شده که یادآور یک قهرمان سریالی سینمای دهه ٣٠‌ هالیوود است.
کاپیتان مارول در حالی از سه روز دیگر روی پرده خواهد آمد که در حال حاضر ماه‌ها می‌شود که علاقه‌مندان این‌گونه فیلم‌ها انتظار اکران این فیلم را می‌کشند؛ به‌خصوص نقش بری لارسون را که اگر نقش زن فیلم چهار شگفت‌انگیز را فاکتور بگیریم، تنها زن ابرقهرمانی است که دنیای سینما به‌ خود
دیده است.
با این‌که انتخاب این بازیگر در نقش این سوپر هیرو باعث بروز انتقادهایی نیز شده که از این موضوع که چرا این نقش به یکی از بازیگران شناخته‌شده داده نشده است، شکایت دارند؛ کوین فایگی، رئیس استودیوهای مارول دلیل انتخاب بری لارسون را توانایی او در ایجاد تعادل میان قدرت‌های ابرانسانی این شخصیت و جنبه‌های انسانی او نامید.
علاوه بر بری لارسون، جود لاو، ساموئل ال جکسون، آنت بنینگ و کالین فورد نیز در این فیلم سینمایی بازی
دارند.

مطلب پیشنهادی

آیا ویاگرا تمام مشکلات جنسی آقایان را حل می کند؟

سایت بدون -ما حدود بیست نوع اختلال جنسی داریم و بیمار وقتی به پزشک مراجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *