«ابر شلوارپوش» به مولوی می‌آید

سه نمایش «ابر شلوارپوش»، «و همیشه پاییز» و «پنهان خانه پنج در» پس از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در تالار مولوی روی صحنه می‌روند.

سایت بدون -تالار مولوی، پس از پایان جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، میزبان سه نمایش تازه می‌شود.

نمایش «ابر شلوارپوش» به نوشته و کارگردانی علیرضا اخوان، یکی از این نمایش‌ها است که اجرای خود را از ۲۰ بهمن در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی آغاز می‌کند. در این نمایش که هرشب ساعت ۱۹ و به مدت زمان ۵۰ دقیقه روی صحنه می‌رود، نویسنده و کارگردان اثر، به صورت تک پرسوناژ ایفای نقش می‌کند.

همچنین  نمایش «و همیشه پاییز» به نویسندگی و کارگردانی مهیار جوادی‌ها از ۲۳ بهمن در سالن اصلی تئاتر مولوی روی صحنه می‌رود.

در این نمایش نیز که هر شب ساعت ۱۸ و با مدت زمان ۶۰  دقیقه اجرا می‌شود، ایلناز شعبانی و یکتا طبیبی بازی کرده و دراماتورژی این اثر را حسین توازنی‌زاده عهده‌دار است.

«پنهان خانه پنج در» به نویسندگی حسین کیانی و کارگردانی آرش فلاحت‌پیشه نیز از ۲۴ بهمن تا ببست و ششم اسفند در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی روی صحنه می‌رود.

در این نمایش که هر شب ساعت ۲۰ و با مدت زمان ۷۰  دقیقه اجرا می‌شود، کوشا ابراهیمی، مریم بهشتی، حمید باهوش، علیرضا رشیدی، مائده شهوازیان، سارا علاقمند، سارا فتحی و آیدا نوروزی بازی می‌کنند.دراماتورژی این اثر نیز بر عهده محمدامیر یاراحمدی بوده است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *