از «ایرلندی» اسکورسیزی تا فیلم پرستاره تارانتینو / مهمترین‌ فیلم‌های سال ٢٠١٩ را بشناسیم

http://conversationsabouther.net/wp-content/uploads/2018/12/theirishman.jpg


 سایت بدون -در ماه های اخیر اخبار زیادی از فیلم های مهم در دست تولید سینمای جهان منتشر شده است. فیلم هایی چون «ایرلندی»، «روزی روزگاری در هالیوود»، «کاپیتان مارول» و «جوکر» که سال هیجان‌انگیزی برای سینمادوستان نوید می دهند. فهرست این فیلم ها را می خوانیم.


«مرد ایرلندی»
شاید مهم‌ترین فیلم سال؛ پروژه سینمایی که «مارتین اسکورسیزی» سال‌ها قصد ساخت آن را داشت و نهمین همکاری «اسکورسیزی» و «رابرت دنیرو» است که «آل پاچینو» و «جو پشی» دیگر بازیگران سرشناس آن هستند.
« استیو زایلیان» که پیش از این نگارش فیلمنامه ساخته‌هایی چون «دارو دسته نیویورکی‌ها»، «فهرست شیندلر» و «مانی‌بال» را بر عهده داشته است، مسئولیت نوشتن فیلمنامه «مرد ایرلندی» را نیز بر عهده داشته و داستان فیلم نیز درباره یک تبهکار مافیایی به نام «فرانک شیرن» است که با اقتباس از کتاب «شنیدم خانه‌ها را رنگ زدی» نوشته «چارلز براندت» ساخته می‌شود و به پشت پرده قتل مرموز «جیمی هوفا» رئیس اتحادیه کارگران آمریکا می‌پردازد.
«  شیشه»
داستاتن این فیلم به کارگردانی «نایت شیامالان» و با بازی»جیمز مک‌آووی»، «ساموئل ال.جکسون»، «بروس ویلیس» و «سارا پولسن» ساخته شده و اتفاقات آن در یک آسایشگاه روانی روی می‌دهد که در آن افرادی نگهداری می‌شوند که معتقدند دارای توانایی‌های فرا انسانی  
(سوپرمن)  هستند.
«کاپیتان  مارول»
به نظر می‌رسد کمپانی مارول در نهایت اولین فیلم ابرقهرمانی خود را با حضور نقش اصلی زن در سال ۲۰۱۹ رونمایی خواهد کرد و «بری لارسن» بازیگر برنده اسکار ایفاگر نقش اصلی خواهدبود. این فیلم بیست و یکمین فیلم در دنیای سینمایی مارول است که «آنا بودن» و «رایان فلک» کارگردانی آن را بر عهده دارند. «ساموئل ال. جکسون»، «جود لا» و «جما چان» دیگر بازیگران این فیلم ابرقهرمانی هستند.
«انتقام‌جویان: آخر بازی»
این فیلم ابرقهرمانی به کارگردانی برادران «روسو» محصول استودیو کمپانی دیزنی ساخته شده و دنباله‌ای بر «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» (۲۰۱۸) و همچنین «انتقام‌جویان مارول» (۲۰۱۲) و «انتقام‌جویان: عصر اولتران» (۲۰۱۵)است. «انتقام‌جویان: آخر بازی» بیست و دومین فیلم در دنیای سینمایی مارول است .
« داستان اسباب‌بازی ۴»
 در چهارمین قسمت از انیمیشن «داستان اسباب‌بازی» بسیاری از شخصیت‌های محبوب این مجموعه از جمله وودی و باز لایتیر حضور دارند. قسمت جدید این انیمیشن پس از یک وقفه ۹ ساله و با گذشت بیش از ۲۰ سال پس از ساخت قسمت اول آن به سینما خواهد آمد.
«  روزی روزگاری هالیوود»
نهمین ساخته بلند «کوئنتین تارانتینو» با عنوان «روزی روزگاری در هالیوود» که با بازی «لئوناردو دی‌کاپریو»، «برد پیت»، «مارگو رابی» و «کرت راسل» نیز همراه است درباره گروه تبهکار «منسون» به سرکردگی «چارلز منسون» است که در اوت ۱۹۶۹ در یک شب چندین نفر را در یک سکونت‌گاه هالیوودی متعلق به «رومن پولانسکی» کارگردان مطرح لهستانی-فرانسوی سلاخی کردند که یکی از این افراد «شارون تیت» همسر باردار «پولانسکی» بود. « پولانسکی» برای مدتی به اشتباه تصور می‌کرد که «بروس لی» احتمالا قاتل همسر وی بوده است. «مایک مو» به عنوان بازیگر نقش «بروس لی» در این فیلم بازی کرده است. 

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «فی سبیل الله»

سایت بدون – فی سبیل الله یعنی در راه خدا این یک اصطلاح فقهی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *