استقلال در نیم فصل دوم چه شکلی است؟ درباره لیست احتمالی شفر

http://www.iran-varzeshi.com/content/imgcache/139129/image_600_400.jpg

سایت بدون -نزدیک شدن تدریجی به پایان نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر، اغلب تیم‌های حاضر در این مسابقات از جمله استقلال رفته‌رفته به فکر تغییراتی برای نیم‌فصل دوم افتاده‌اند.
نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر به روزها و هفته‌‌های پایانی خود نزدیک می‌شود. در نیم‌فصل نخست برخی تیم‌ها بیشتر از انتظار نتیجه گرفتند که در صدر آنها پدیده‌ای قرار دارد که در پایان هفته دوازدهم با ۱۱ بازی در صدر جدول قرار گرفته است.
بعضی از تیم‌ها کمتر از انتظار نتیجه گرفته‌اند که در صدر آنها ذوب‌آهنی قرار دارد که عنوان نایب‌قهرمانی فصل پیش را یدک می‌کشد اما در پایان هفته دوازدهم در مکان یازدهم جدول قرار گرفته است. یکسری از تیم‌ها هم با قدری بالا و پایین در حد انتظار نتیجه گرفته‌اند.
یکی از تیم‌هایی که در نیم‌فصل نخست نتوانست انتظارات را برآورده کند، استقلال تهران است. آبی‌پوشان در نیم‌فصل نخست فرازونشیب‌هایی داشتند اما در مجموع کمتر از انتظار نتیجه گرفتند.
با نزدیک شدن به پایان نیم‌فصل نخست، مسؤولان این باشگاه مانند بسیاری از باشگاه‌های دیگر به فکر ترمیم نقاط ضعف خود و تبدیل آن به نقطه قوت برای نیم‌فصل دوم هستند؛ نیم فصلی
که دیگر اشتباه در آن جایز نیست و باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.
فارغ از اینکه شفر برای نیم‌فصل دوم چه طرح و برنامه‌ای برای ترمیم نقاط ضعف تیمش دارد، آبی‌ها ناچارند حداقل ۲ بازیکن را از لیست خود برای نیم‌فصل دوم خارج کنند، چرا که باید برای استفاده از داریوش شجاعیان و محسن کریمی، ۲ بازیکن تاثیر‌‌گذاری که نیم‌فصل نخست را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داده بودند در لیست خود جا باز کنند.
شجاعیان و کریمی روند درمانی خوبی را سپری کردند و در مدت زمان باقی‌مانده تا آغاز نیم‌فصل دوم نیز به شرایط مطلوب خواهند رسید. این حداقل تغییراتی خواهد بود که آبی‌ها در نیم‌فصل دوم خواهند داشت.
شفر امیدوار است با اضافه شدن شجاعیان و کریمی بخش بزرگی از مشکلات تیمش در زمینه بازیسازی و تهاجم حل‌وفصل شود.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «کله اش بوی قرمه سبزی می دهد»

سایت بدون – درباره این ضرب المثل دو ریشه ذکر شده است در ریشه اول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *