اعترافات جدید نجفی از یک قتل خانوادگی /کسی مرا برای قتل تحریک نکرده بود

سایت بدون -شهردار اسبق تهران در جریان تحقیقات سرپرست دادسرای جنایی تهران جزئیات تازه‌ای از قتل میترا استاد و انگیزه‌اش را فاش کرد. 
او درباره نحوه آشنایی خود با مقتول گفت: از اردیبهشت سال ۹۶ با مقتول آشنا شدم. خانم استاد نامزد شورای شهر اسلامشهر بودند و سراغ من آمدند تا به دوستانی که در این شهر برای انتخابات تلاش می‌کردند معرفی‌شان کنم. این آشنایی ادامه پیدا کرد و بعد از مدتی علاقه‌ای دو طرفه ایجاد شد و منجر به این شد که خانم استاد چند ماهی به عقد موقت من درآمد‌. از اردیبهشت سال ۹۷، عقد دائم من شد و از آن تاریخ زندگی مشترک خود را شروع کردیم تا هفتم خرداد که این اتفاق تلخ افتاد.
​​​​​​​
به من گفت «علی ببخشید»
نجفی درباره روز جنایت گفت: هفتم خرداد این اختلافات بالا گرفت و او تهدیدهایی از جنبه‌های مختلف کرد که من وارد آن نمی‌شوم. حدود ساعت هشت صبح از خواب بیدار شدم و چون پسرش امتحان داشت او را هم بیدار کردم. خانم استاد هم ساعت۹ از خواب بیدار شد. برای پسرش آژانس گرفتیم تا او را به مدرسه ببرد. بعد از رفتن پسرشان دوباره درگیری‌های لفظی شروع شد. ادامه حرف‌های شب قبل بود. درگیری لفظی تا ۹ و ۳۰ دقیقه ادامه داشت. ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه رفت دوش بگیرد و گفت بعد از حمام جایی کار دارم و می‌روم. رفت داخل حمام و گوشی مرا هم با خود برد داخل حمام و گفت این را هم می‌برم تا نتوانی با کسی حرف بزنی. در حمام باز بود. من از روی عصبانیت اسلحه را که مسلح بود با خود بردم. در مسیر تختخواب بود که بالشتی از روی آن برداشتم تا اسلحه را پشت آن مخفی کنم که با دیدن بالشت نترسد. رفتم داخل، بالشت را کنار زدم و اسلحه را نشانش دادم و گفتم این حرف‌ها را تمام می‌کنی یا نه؟ اسلحه را که دید ترسید. خودش را روی من انداخت و گفت: «علی ببخشید.» روی شانه من که افتاد یک تیر شلیک شد و از بالشت عبور کرد. دستم را گرفت و دستم با اسلحه یک‌بار بالا رفت و دوباره پایین آمد و سه یا چهار تیر شلیک شد. شلیک آخر به سینه میترا اصابت کرد و او که جلوی وان ایستاده بود از پشت داخل وان افتاد.
سرپرست دادسرای جنایی تهران: فرد یا افرادی از بیرون برای این‌که به شما برای ارتکاب قتل انگیزه‌ای بدهند وجود داشتند یا نه؟
محمدعلی نجفی: هیچ انگیزه خارجی وجود نداشت و هیچ فرد حقیقی و حقوقی برای قتل من را تحریک نکرده بود. صرفا اختلاف خانوادگی بود که یک‌سال طول کشید و من به بن‌بست کامل رسیدم.
سرپرست دادسرای جنایی تهران: سابقه خودکشی هم داشتید؟
محمدعلی نجفی: یک بار سر همین مسائل ۲۰ تا قرص مصرف کرده بودم که بعد از یک‌روز و نیم مرا پیدا کردند و بردند بیمارستان و نجات پیدا کردم در حالی که قصد قطعی برای خودکشی داشتم. به خاطر اختلافاتی که با میترا داشتم به این نتیجه رسیده بودم که خودم را راحت کنم.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *