انتقاد هوشنگ گلمکانی از تبلیغات گمراه‌کننده فیلم «مطرب»

سایت بدون – هوشنگ گلمکانی تیزر و تبلیغات فیلم سینمایی «مطرب» را بسیار بد و گمراه‌کننده دانست که تنها قصدش کشاندن تماشاگر به سینما با دادن نشانی غلط است. هوشنگ گلمکانی، منتقد باسابقه سینما درباره تبلیغات فیلم سینمایی «مطرب» به کارگردانی مصطفی کیایی در اینستاگرام نوشت: «تیزر و تبلیغات فیلم «مطرب» به‌شدت بد و گمراه‌کننده است و قصدش کشاندن تماشاگر متفنن به سینما، با دادن نشانی غلط است. تیزر، «مطرب» را فیلمی بشکن‌وبالابنداز، لوده‌وار و خیلی سطحی و سرهم‌بندی‌شده معرفی می‌کند، در حالی که این طور نیست. «مطرب» یک «کمدی غم‌انگیز» درباره مردمی‌ است که سال‌هاست اسباب و امکان شادمانی‌های کوچک از آن‌ها سلب شده است. در جاهایی از فیلم، بدون آن که فیلم مستهجن شود، بدون شکلک و لودگی و جنگولک‌بازی، البته تماشاگر می‌خندد، اما فیلم حکایت یک اندوه جمعی است. حکایت دورانی که طرب مذموم و مطرب مطرود شده است. پایان فیلم هم ظاهرا یک هپی‌اند است اما بیش از همه، اشک‌های دختر جوان مطرب میان‌سال داستان است که فیلم را معنا می‌کند.»

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «نانش در روغن است»

سایت بدون – ضرب‌المثل «نانش در روغن است» در زبان فارسی به کسی اشاره دارد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *