اوباما درباره دونالد ترامپ فیلم تهیه می‌کند

سایت بدون -باراک اوباما و همسرش میشل اوباما در تهیه سریالی برای نت‌فلیکس شرکت می‌کنند. شخصیت محوری این سریال جانشین اوباما در مقام ریاست جمهوری ایالات متحده است: دونالد ترامپ.

کمپانی نت‌فلیکس Netflix اعلام کرد که باراک اوباما به همراه همسرش میشل اوباما در تهیه سریالی تازه بر پایه زندگی و کار دونالد ترامپ مشارکت می‌کنند.

این سریال ویدیویی قرار است بر پایه کتاب معروف «ریسک پنجم» نوشته مایکل لوئیس ساخته شود. کتاب تحقیقی و انتقادی نویسنده پرطرفدار آمریکایی درباره خطاها و خرابکاری‌های آشکار و پنهان در سه وزارتخانه انرژی، کشاورزی و تجارت پس از به قدرت رسیدن دونالد ترامپ در کاخ سفید است.

کتاب سعی کرده ترامپ را شخصیتی ناآگاه، غیرمسئول و بی‌ثبات ترسیم کند. بنا به مستندات کتاب، ترامپ که خود را عقل کل می‌داند، در واقع نه خودش اهل تحقیق و مطالعه است و نه به نظر کارشناسان و مشاوران خود اهمیتی می‌دهد.

باراک اوباما و همسرش در مه ۲۰۱۸ حق تهیه فیلم‌ از روی کتاب افشاگرانه مایکل لوئیس را خریداری کرده و برای این کار شرکتی هم تأسیس کرده‌اند.

به گفته نت‌فلیکس رئیس جمهور پیشین ایالات متحده و همسرش مایل هستند به تهیه مجموعه‌ای از فیلم‌های افشاگرانه با مضامین تاریخ معاصر آمریکا دست بزنند.

یکی از این پروژه‌ها تهیه فیلمی درباره فردریک داگلاس است؛ یک برده پیشین که در برانداختن برده‌داری در آمریکا به مبارزه‌ای گسترده دست زد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *