بارسلونا چگونه می تواند لیونل مسی را به خانه برگرداند؟/راه حل قرضی

سایت بدون – لیونل مسی ممکن است از تیم اینتر میامی به‌صورت قرضی با یک ترفند شگفت‌انگیز به بارسلونا بپیوندد.
شاید بسیاری تصور می‌کردند که حماسه لیونل مسی با آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پایان راه فوتبالی فوق ستاره باشد اما وقتی می‌بینیم که در حال حاضر ۴ تیم برای به خدمت گرفتن او بعد از اتمام قراردادش با پاریس تلاش می‌کنند یعنی این داستان ادامه دارد. گفته می‌شد که بارسلونا به‌دلیل مشکلات اقتصادی که گریبانگیرش است توانایی بازگرداندن مسی را نخواهد داشت اما گزارش جدیدی از لکیپ حاکی از آن است که شاید برای این انتقال راهکار جدیدی پیدا شود. براساس یک گزارش غافلگیرکننده، لیونل مسی به جای اینکه به عربستان سعودی برود، می‌تواند به‌صورت قرضی از اینترمیامی به بارسلونا بپیوندد. ایده مطرح شده این است که لئو ابتدا قراردادی با اینترمیامی منعقد کند و بعد به‌صورت قرضی به بارسلونا بپیوندد تا هم بتواند خداحافظی باشکوهی در این تیم داشته و هم تیم آینده خود را مشخص کرده باشد.
 قرارداد مسی با پاری‌سن‌ژرمن قهرمان این فصل لیگ ۱ در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و او به شدت با بازگشت به بارسلونا و همچنین انتقال سودآور به امریکا و عربستان سعودی لینک شده است.
پیش از این گزارش شده بود که او با انتقال نجومی به الهلال عربستان سعودی موافقت کرده است و دنباله‌رو راه کریستیانو رونالدو خواهد شد اما حالا با ایده جدید تردیدهایی در این مورد به وجود آمده است.
با این حال، لکیپ در گزارش‌اش می‌گوید که مسی و همسرش در مورد زندگی در عربستان سعودی تردید دارند و در حالی که پیشنهاد تمدید قرارداد از پاری‌سن‌ژرمن روی میز است، ترجیح آنها بازگشت به کاتالونیا است.
مشکل این است که بارسلونا مشکلات مالی جدی دارد و ممکن است نتواند قرارداد مسی را ثبت کند، مشکل تنها دستمزد بالای مسی نیست بلکه بارسلونا اگر نتواند از پس مشکلات مالی خود بربیاید، اجازه ثبت قرارداد هیچ یک از بازیکنان احتمالی جدیدش را نخواهد داشت، آن هم در شرایطی که بازیکنان زیادی تابستان از جمع آبی اناری‌ها جدا خواهند شد.
گزارش لکیپ می‌گوید که اکنون یک راه حل شگفت‌انگیز جدید در نظر گرفته شده است که به موجب آن اینتر میامی، متعلق به دیوید بکهام و مدیریت فیل نویل، مسی را به‌صورت رایگان به خدمت بگیرد و سپس او را با قراردادی ۶ یا ۱۸ ماه به بارسلونا قرض بدهد.
این پیشنهاد باعث می‌شود قبل از اینکه مسی برای بازی به امریکا برود یک یا دو فصل دیگر در بالاترین سطح فوتبال اروپا حضور داشته باشد.
در این گزارش ذکر نشده است که اگر این اتفاق رخ دهد برای سرخیو بوسکتس، لوئیس سوارز و جوردی آلبا که آینده تمام آنها در گرو آینده مسی بود چه اتفاقی خواهد افتاد!
یکی دیگر از ابهامات این ایده این است که دستمزد مسی در اینتر میامی چقدر است و اگر قرار است که این بازیکن قرض داده شود چه مقدار از این دستمزد بین دو تیم تقسیم خواهد شد، زیرا طبق قوانین لیگ امریکا پرداخت دستمزد بازیکنانی که رقم قرارداد آنها بالاست و قرض داده می‌شوند برعهده تیم اصلی آنها نیست.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «جا خوردن»

سایت بدون – آدمی که دستپاچه می شود موقعیت خود را فراموش می کند یعنی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *