بازرس دادگاه رایان گیگز/او باید تاوان کارهایش را بپردازد

سایت بدون -بازرس قضایی دادگاه رایان گیگز گفته زمان آن رسیده که او تاوان کارهایش را بپردازد. این اسطوره منچستر یونایتد به حمله به نامزد سابقش متهم است.
پیتر رایت، بازرس قضایی، در دادگاه منچستر گفته است: «دو رایان گیگز کاملاً متفاوت وجود دارند. یکی از آنها برای قرار گرفتن در معرض عموم است و یک رایان گیگز هم پشت درهای بسته داریم. هیأت منصفه، متشکل از هفت زن و پنج مرد را دعوت می‌کنم به این نتیجه برسند که متهم در ظاهر بسیار موجه است، اما زمانی که نقابش را برمی‌دارد، می‌تواند فردی باشد که دست به این کارهایی که به آنها متهم شده، بزند.»
گیگز ۴۸ساله متهم است که به کیت گرویل ۳۸ساله، نامزد سابقش، حمله کرده و به او آسیب فیزیکی رسانده است و در دوران نامزدی، بین آگوست ۲۰۱۷ تا نوامبر ۲۰۲۰، دست به کنترل روانی او زده است. گیگز با این اتهامات مخالف است. او همچنین متهم است که اما، خواهر ۲۶ساله کیت را هم مورد آزار قرار داده است.
رایت گفته: «این پرونده درباره سوء‌استفاده یک مرد از قدرتش برای آسیب زدن به یک انسان دیگر است. این از آن ماجراهایی است که قدمتی دیرین دارند. این درباره مردی است که فکر می‌کند هر کاری که می‌خواهد می‌تواند انجام دهد و سپس کسی هم با او کاری نداشته باشد، چون تاریخچه ناراحت‌کننده این رابطه نشان می‌دهد نامزد او همه چیز را تحمل کرده و پیش خود نگه داشته است. اما در یک شب نوامبر، همه چیز تغییر کرد، چرا که ناگهان شخصیت رایان گیگز در معرض قضاوت همگان قرار گرفت. زنی که او در جریان رابطه طولانی، پراصطکاک و پرفرازونشیب کنترل کرده بود، شجاعت آن را پیدا کرد که مقابلش بایستد. وقتی که پیام‌های زشت گیگز منتشر شد، مشخص شد که او هدفش چیست.»
گفته می‌شود بیش از ۱۹هزار پیامی که این دو نفر با هم مبادله کرده‌اند، حاوی مطالب بسیار مهمی بوده است. رایت می‌گوید: «همه پیام‌ها نشان از خلأ عاطفی، خشونت فیزیکی و کنترل دارد. چهره او برملا شده و حالا زمانش رسیده. زمان آن رسیده که او تاوان کارهایش را بپردازد. بیایید تصور کنیم که کیت گرویل چقدر مجبور شده خود را از نظر روحی آماده کند که نه‌تنها در آن شب، که بعدتر، در جایگاه شهود، علیه گیگز صحبت کند. او فاش کرد چه اتفاقات شدیداً شرم‌آوری روی داده است. حرف زدن برای او دلخراش بود. اما احساسات فروخورده او سرانجام بازگو شد. سرانجام حقیقت ماجرا مشخص شد و گیگز نباید هیچ‌کس جز خودش را ملامت کند.»

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «جا خوردن»

سایت بدون – آدمی که دستپاچه می شود موقعیت خود را فراموش می کند یعنی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *