بازی بعدی نوبت چه کسی است که تاریخ ساز شود؟/مثل رامین، مثل روزبه

سایت بدون – رامین رضاییان از حضور درجام جهانی ناامید بود، او اصولا در برنامه های دراگان اسکوچیچ هیچ جایی نداشت. سرمربی پیشین تیم ملی ایران به طور رسمی در برنامه های تلویزیونی می گفت که دفاع راستی که می خواهد به هیچ وجه بازیکنی مثل رامین رضاییان نیست، او بازیکنی می خواست که در دفاع و حمله تعادل داشته باشد و کلی حرف دیگر … وقتی اول فصل از پرسپولیسی جدا شد که دانیال اسماعیلی فر را خریده ، بازهم افکار عمومی فکر می کرد که رامین رنگ جام جهانی را نخواهد دید. اما فوتبال جادوگر عجیبی است ، از آن جادوگر ها دوست دارد همه را شگفت زده کند . مهم نیست که رامین رضاییان حتی در بازی اول تیم ملی هم در ترکیب ثابت حضور نداشت. اصلا مهم نیست. فوتبال برای او قصه ویژه ای تدارک دیده بود؛ بله او حالا یکی از گل زن های تاریخ ایران در جام جهانی است.
قصه روزبه چشمی حتی از این هم جالب تر است. او هم نه در دفاع و نه در هافبک دفاعی در میان گزینه های اسکوچیچ نبود.حتی اگر به ترکیب استقلال نگاه می شد، او در میان همه گزینه های تیمی که قهرمان فصل قبل نام دارد، روزبه چشمی در میان آخرین گزینه های دعوت به تیم ملی بود. حتی زمانی که کی روش او را دعوت کرد، انتقادهای زیادی از این بازیکن شد. بازی روز اول مقابل انگلستان هم خود مدرک مهمی شد تا منتقدان بگویند که دیدی حق با ما بود… اما فوتبال برای روزبه چشمی هم برنامه ویژه ای تدارک دیده بود. هر چه به حافظه فشار می آوریم، یادمان نمی آید آخرین شوت روزبه کی بود، او مهم ترین شوت زندگی اش را زد، زیباترین آن را!
فوتبال این گونه است، تعجب آفرینی را دوست دارد. همای سعادتی دارد که هر از چند گاهی دوست دارد بر شانه کسی بنشیند که هیچ کس باور نمی کند. در بازی با آمریکا روی شانه چه کسی می نشیند؟ چه کسی این فرصت را پیدا می کند که خودش را به تاریخ وصل کند و تا همیشه وقتی از بازی های جام جهانی صحبت می شود، او هم یکی از نقش های اصلی باشد؟ همه تیم ایران این فرصت را دارند که مثل روزبه و رامین، از شگفتی آفرینی های فوتبال باشند. بازی بعد شاید نوبت او باشد، چه کسی ؟کسی که نمی دانیم کیست، همان کس که ما را متعجب خواهد کرد،شایدهم کسی که می دانیم گل می زند، در فوتبال فرصت برای درخشش همه هست!

مطلب پیشنهادی

دردسر تازه برای شرکت تسلا/خودرو سایبرتراک یک «تله مرگ» است!

 مالک سایبرتراک یک خطای بالقوه کشنده در مورد این خودرو را فاش کرده که باعث …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *