تارانتینو به ساختن قسمت سوم بیل را بکش فکر می کند

کوئنتین تارانتینو به تازگی صحبتهایی را مطرح کرده که نشان می دهد ساخت جلد سوم «بیل را بکش ۳» را در گوشه ذهنش دارد.

سایت بدون – کوئنتین تارانتینو که در یکی از برنامه های MTV شرکت کرده بود، گفت: «او هنوز مشغول مذاکره و رایزنی با اوما تورمن و بررسی ایده های مختلف برای ساخت جلد سوم فیلم درام اکشن و تریلر «بیل را بکش» Kill Bill است».

جلد اول این فیلم اکتبر ۲۰۰۳ اکران شد و با وجود بودجه ۳۰ میلیون دلاری اش، بیش از ۷۰ میلیون دلار در آمریکا و حدود ۱۸۱ میلیون دلار در سطح جهان فروخت. اوما تورمن برای بازی در این فیلم نامزد دریافت گلدن گلوب شد. جلد دوم فیلم نیز با همین میزان بودجه ساخته و در آوریل ۲۰۱۴ اکران شد که حدود ۲۰۰ میلیون دلار در مجموع آمریکا و جهان فروش داشت و نامزد گلدن گلوب بهترین بازیگر زن(تورمن) و بهترین بازیگر مکمل مرد(دیوید کاراداین) شد.

تارانتینو مدتهاست در صدد تکمیل تریلوژی «بیل را بکش» است. او در برنامه مذکور افزود:«اگر بخواهم صادقانه بگویم، من و تورمن اخیراً هفته گذشته هم درباره دنباله سازی این فیلم و جزییاتی که می توان در آن استفاده کرد، صحبت کردیم. البته من خودم هم باید کمی بیشتر در این باره فکر کنم. ضمن اینکه ترجیح می دهم اگر قرار است در بهار آینده فیلمی از من اکران شود، آن جلد سوم «بیل را بکش» باشد».

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «بی دست و پا»

سایت بدون – دست و پا ابزار انسان برای انجام کار هستند بعضی از انسان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *