تصویر زنی که مدعی است کریستیانو رونالدو به او تجاوز کرده / نام او کاترین است

سایت بدون -قرار بود او نامرئی باشد و سکوت کند. برای همیشه. قرار بود هیچ کس  هیچ وقت  دیگر آن شب در لاس وگاس در سال ۲۰۰۹ را به یاد نیاورد،او حتی یک معامله هم کرد و مبلغی را دریافت کرد تا اطمینان حاصل شود که او هرگز به این اتهامات نمی پردازد.

dwrc_image-1344543-860_poster_16x9-uame-1344543.jpg

او می گوید، از ترس و برای خودش و خانواده اش  پای مدارک را امضا کرده است. و امیدوار بود که او بتواند در نهایت این حادثه را پشت سر بگذارد. اما، کاترین میورگا می گوید، او هرگز نتوانست این پرونده را ببیند .

آمریکایی است  ۳۴ ساله با موهای بلند، موهای تیره و چشمان سبز است. تا همین اواخر او در مدرسه ابتدایی کار می کرد. می گوید، ” می خواهم که تمام قدرتم را به دست بیاورم”.

او نیاز به قدرت برای ایستادن به مردی داردمدعی است ۹ سال قبل به او تجاوز کرده است.

مرد فقط یک مرد نیست . اوکریستیانو رونالدو است که مسلما بهترین بازیکن فوتبال در جهان است و میزان بالایی از موفقیت، پول و احترام طرفداران دارد. زن ناشناس در برابر رونالدو – اختلاف به سختی می تواند بیشتر باشد.

آنها در ۱۲ ژوئن ۲۰۰۹ در یک کلوپ شبانه لاس وگاس ملاقات کردند. رونالدو با برادر و پسر عموی خود در تعطیلات بود. همان تابستانی  که ستاره ز منچستریونایتد به رئال مادرید برای مبلغ ۹۴ میلیون یورو منتقل شد.

کاترین میورگا، ۲۵ ساله، یک مدل نوپا بود در آن روز جمعه در ماه ژوئنعکس های پاپاراتزی نشان می دهد مایورگا نزدیک به رونالدو و صحبت می کند. او یک پیراهن سفید با کراوات سیاه و سفید باریک پوشانده بود .خبر روشن است که پخش می شود اما بقیه اش را کسی نمی داند ،آن چیزی که در اتاق خواب واقغ در هتل پالمز رخ داد ، اتفاقی که باعث شد این ستاره فوتبال چند ماه بعد به عنوان بخشی از حل و فصل خارج از دادگاه، ۳۷۵،۰۰۰ دلار پرداخت کند. در عوض، مایورگا توافقنامه ای را امضا کرد که هیچ گاه درباره اتهام تجاوز صحبت نکند .

aaim_image-1129842-640_panofree-bcbq-1129842.jpg
این جکوزی اتاق وی آی پی هتل پالمز است ، در همان اتاقی که کاترین می گوید رونالدو به او تجاوز کرده است

اشپیگب برای اولین بار در بهار ۲۰۱۷ در توافقنامه عدم افشای گزارش داد. اسناد مربوط به این توافق نامه به وسیله ویکی لیکس منتشر شد. وقتی اولین مقاله منتشر شد، آژانس رسمی رونالدو اعلام کرد: “این مقاله چیزی جز یک داستان خیالی روزنامه نگاری نیست.”

اسناد متعدد موجود در اشپیگل ثابت می کند، از جمله برخی که توسط خود رونالدو امضا شده است. ازه‌ترین اظهارنظر کارترین را می‌خوانید که حالت اعترافی دارد: من روزها و شب های وحشتناکی داشتم. زندگی من زیر و رو شد. حالا می خواهم این مساله را پیگیری کنم تا با مسبب این تجاوز برخورد شود. بله من او (رونالدو) را متهم می کنم. من هم مقصر هستم چون آن برگه ها را امضا کردم

کریستیانو رونالدو اتهام تجاوز را تکذیب کرده و مدعی است که این رابطه جنسی با توافق طرفین صورت گرفته است. این در حالی است که بر اساس گزارش “اشپیگل” خود رونالدو در جریان تحقیقات اعتراف کرده که مایورگا چند بار نه گفته و خواستار پایان رابطه جنسی بوده است.

وکلای کریس رونالدو در راستای انتشار چنین اتهامی به او آن را تکذیب کرده و قصد دارند از نشریه آلمانی شکایت کنند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «فی سبیل الله»

سایت بدون – فی سبیل الله یعنی در راه خدا این یک اصطلاح فقهی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *