تلاش برای فرار از محرومیت نقل‌وانتقالاتی/ پرسپولیس: پول برانکو را قبل از ۲۱ شهریور می‌دهیم

سایت بدون – یکی از دغدغه‌های اصلی این روزهای مدیران پرسپولیس پرداخت به‌موقع طلب برانکو و دستیارانش است تا این باشگاه با محرومیت‌های سنگین فیفا مواجه نشده و آنها بتوانند بدون استرس وارد بازار نقل‌وانتقالات شوند، اما مشکلی که این روزها سرخ‌ها را اذیت می‌کند و تاحدودی آنها را غرق در موضوع برانکو کرده، تداخل پرداخت بدهی هنگفت برانکو و دستیارانش با پایان فصل لیگ نوزدهم و سررسید زمان تسویه با بازیکنان تیم و حضور در بازار نقل‌وانتقالات است. همین تداخل باعث شده مدیران پرسپولیس برای پیش‌بردن تمام این کارها، به‌دنبال تزریق بیشتر پول به مجموعه باشگاه باشند تا تمامی امور به‌خوبی پیش رفته و دود مدیریت نادرست پرونده‌های فیفا به چشم تیم یحیی نرود.

 یک قدم تا تامین کامل منابع مالی

پرسپولیسی‌ها مدت‌هاست مذاکرات خود را با کارگزار و چند شرکت تجاری آغاز کرده‌اند تا شرایط خود را برای پرداخت باقیمانده طلب برانکو و دستیارانش بسنجند. به‌نظر می‌رسد کارگزار حاضر است مبلغ موردنیاز برای بستن پرونده‌های فیفا را به پرسپولیس بدهد، اما این یعنی سرخ‌ها باید با جیب خالی اقدام به تمدید قرارداد بازیکنانشان و تسویه‌حساب با آنها کنند و در نقل‌وانتقالات هم اعتباری بازیکن بخرند که این اتفاقات تا حدودی ناشدنی است. از این‌رو آنها با برخی شرکت‌های تجاری توافق کرده‌اند و قرار است با پیش‌پرداخت این قراردادها پول برانکو و دستیارانش را بپردازند و مبلغی را که کارگزار می‌دهد، خرج تیم کنند.

در این خصوص یکی از معاونان باشگاه به «فرهیختگان» گفت: «منابع مالی شناخته شده و تا توافق نهایی برای واریز پول به حساب پرسپولیس تنها یک قدم باقی مانده که ان‌شاءالله ظرف چند روز آینده قطعیت پیدا می‌کند. می‌توانیم این نوید را به هواداران بدهیم که دیگر نگران بدهی‌های برانکو و دستیارانش نباشند. کارهای لازم توسط باشگاه انجام شده و می‌توانیم با قطعیت بگوییم این پول پیش از بیست‌ویکم شهریورماه که سررسید فرصت ما در فیفا است، به حساب برانکو و دستیارانش واریز می‌شود.»

 دستیاران برانکو مشکل جدید پرسپولیس

با اینکه مسئولان باشگاه قصد داشتند پول زلاتکو و ایگور را از درآمدهای خود در فیفا بپردازند، اما مخالفت این دو مربی تا اینجا مانع از انجام این کار شده است. البته پرسپولیسی‌ها دست از تلاش برنداشته‌اند و درحال رایزنی با این دو مربی و واسطه‌هایشان هستند تا آنها را متقاعد کنند که فرم فیفا را پرکرده و دریافت مطالبات خود را ازطریق فیفا بپذیرند. اگر آنها متقاعد نشوند، کار برای پرسپولیس سخت می‌شود و آنها باید علاوه‌بر حدود ۷۵۰ هزار یوروی برانکو، حدود ۳۰۰ هزار یورو هم برای این دو مربی تهیه کنند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *