تنش لفظی امباپه و الخلیفی بالا گرفت؛ رئال امیدوار شد

تنش لفظی امباپه و الخلیفی بالا گرفت؛ رئال امیدوار شد

سایت بدون – «کیلین امباپه» به برخی از اظهارات رییس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که صراحتا اعلام کرده بود فوق ستاره فرانسوی سیاست نقل و انتقالاتی باشگاه را دیکته نخواهد کرد، واکنش نشان داد.

مهاجم باشگاه پی‌اس‌جی تاکید کرده است که وی هرگز باشگاه لیگ یکی را برای امضای قرارداد با هیچ بازیکنی ترغیب نکرده و مدعی شد که کاملا روی مسوولیت‌های خود به عنوان یک بازیکن متمرکز است.

امباپه در این‌باره اظهار داشت: می‌خواهم این موضوع را روشن کنم که هرگز از «لئوناردو» مدیر ورزشی باشگاه پی‌اس‌جی یا هیچ فرد دیگری در باشگاه نخواسته‌ام که با بازیکنی قرارداد امضا کنند. من یک بازیکن هستم و باید از عملکردم در زمین بازی رضایت داشته باشم.

«ناصر الخلیفی» رییس باشگاه پی‌اس‌جی پیش از این تاکید کرده بود که این باشگاه آرزو و جاه طلبی‌های خاصی دارد اما در جریان پنجره نقل و انتقالاتی به هیچکس اجازه تصمیم‌گیری نخواهد داد.

وی در این باره گفته بود «اینکه امباپه می‌گوید خواسته وی یک تیم برنده است، به این دلیل است که برنده شدن را دوست دارد و این موضوع به هیچ عنوان بد نیست. ما هم جاه‌طلب هستیم اما اگر او می‌خواهد در مورد خرید یک بازیکن تصمیم گیری کند، باید بگویم که چنین اتفاقی امکان‌پذیر نیست.

امباپه و الخلیفی روابط خوبی دارند اما اظهارات اخیر مرد فرانسوی با مذاق رییس باشگاه خوش نیامده است.

امباپه در مورد ادامه حضور در پی‌اس‌جی گفته بود «من در باشگاهی هستم که آن را دوست دارم اما آیا این باشگاه بهترین جا برای من است؟ هنوز پاسخ این سوال را نمی‌دانم.»

این در حالی است که الخلیفی در یکی از تازه‌ترین گفت‌وگوهای خود اعلام کرده بود که امباپه به هیچ وجه فروشی نیست.

باشگاه رئال مادرید مدت‌ها است یکی از عمده خریداران امباپه محسوب شده و تحولات در رابطه وی با باشگاه فرانسوی را به دقت زیر نظر دارد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «هلو برو تو گلو»

سایت بدون – دو نفر رفیق بودند یکی از یکی تنبل تر در مسیری داشتند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *