تهرانی‌ها سال ۹۹ چند روز تردد رایگان در حلقه دوم طرح ترافیک دارند؟

تهرانی‌ها سال ۹۹ چند روز تردد رایگان در حلقه دوم طرح ترافیک دارند؟

فارس نوشت: مدیر واحد ساماندهی طرح‌ها و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران گفت: تهرانی‌ها در سال ۹۹ پس از استفاده از ۲۰ روز تردد رایگان در محدوده طرح کاهش آلودگی هوا باید حتما رزرو طرح کاهش را انجام دهند.

عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی طرح‌ها و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران درباره اجرای طرح ترافیک در سال آینده و تمهیداتی که برای ساکنان محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: ساکنان این محدوده‌ها می‌توانند در سال آینده با خودروی شخصی از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ بعد از ظهر به صورت نیم بها به محدوده هر دو طرح وارد شوند. البته باید توجه داشت که رزرو طرح ترافیک از سال آینده برای همه شهروندان اعم از محدوده طرح یا غیر از محدوده طرح الزامی است.

وی افزود: ساکنان محدوده‌های ترافیکی باید حتما در سامانه تهران من ثبت نام کنند و مدارک مورد نیاز را در مورد سکونت خود در محدوده طرح در دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارائه دهند. 

 مدیر واحد ساماندهی طرح‌ها و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران ادامه داد:‌ساکنان محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا می‌توانند با خودروی خود یک بار قبل از ساعت ۹ و یک بار بعد از ساعت ۱۶ به صورت رایگان وارد محدوده‌های طرح شوند. 

سعیدیان‌فر گفت: این در حالی است که در سال جاری ساکنان محدوده طرح می‌توانستند یک بار ساعت ۸و ۳۰ و یک بار بعد از ساعت ۱۷ به صورت رایگان وارد طرح‌های ترافیکی شوند.

وی با اشاره به اینکه برای سال آینده نیز رانندگان تهرانی می‌توانند از ۲۰ روز تردد رایگان در محدوده طرح کاهش آلودگی هوا استفاده کنند، گفت:‌در سال ۹۹ افرادی که ۲۰ روز تردد رایگان شان در محدوده آلودگی هوا پایان می‌یابد باید برای تردد در محدوده کنترل آلودگی هوا رزرو انجام دهند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *