تولد دوباره کاوه رضایی در شارلروای بلژیک

سایت بدون –وزهای خوش کاوه رضایی در بلژیک دوباره از راه رسیده و این مهاجم ملی‌پوش ایرانی که یک فصل کابوس‌وار را در بروخه گذراند با بازگشت به تیم سابقش دوباره روند گلزنی‌هایش را آغاز کرده است. درخشش رضایی و علی قلی‌زاده، دیگر ایرانی شارلروا این تیم را به رتبه پنجم جدول رسانده و با ادامه این روند می‌توانند به کسب سهمیه اروپا نیز امیدوار باشند. شارلروا یکشنبه‌شب میهمان سنت‌ترویدن بودند که در پایان به برتری ۳‌بر‌یک رسیدند. این ششمین بازی بدون شکست گورخرها در لیگ بلژیک بود و به لطف این برد شاگردان کریم بلحسین، ۲۸ امتیازی شدند تا به‌دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به آنتورپ در رده پنجم قرار گیرند. البته آنها یک دیدار عقب‌افتاده هم با بروخه صدرنشین دارند که در‌صورت برتری در آن مسابقه می‌توانند به رتبه دوم جدول صعود کنند. بی‌شک شارلروا این برد را مدیون دو ستاره ایرانی خود است که هر سه گل این تیم را به ثمر رساندند و سهم رضایی دو گل بود.سایت فوتبال بلژیک در گزارشی از این دیدار با تمجید از نمایش مهاجم ایرانی شارلروا می‌نویسد: «زمانی‌ که کاوه رضایی با جدایی از شارلروا به بروخه پیوست، هواداران این تیم او را یکی از خریدهای بد باشگاه می‌دانستند، اما این مهاجم ۲۷ ساله ایرانی با بازگشت به تیم سابقش دوباره به اوج برگشته است. رضایی این هفته دو گل دیگر به ثمر رساند تا مجموع گل‌هایش در این فصل به عدد پنج برسد. کریم بلحسین، سرمربی تیم بعد از برتری تیمش برابر سنت‌ترویدن با ستایش از مهاجم تیمش گفت: «رضایی یک الگوی خوب برای سایر بازیکنان است. او در تمرینات سخت تلاش می‌کند، برای موفقیت تیمش می‌دود و سعی می‌کند اشتباهات دیگر بازیکنان را هم جبران کند. کار کردن با چنین بازیکنی واقعا لذت‌بخش است. امیدوارم روند گلزنی‌هایش ادامه داشته باشد.» بروخه حالا امیدوار است بتواند دوباره شاهد چنین نمایشی از سوی رضایی و این‌بار با پیراهن این تیم باشد، چراکه او هنوز تا سال ۲۰۲۲ با این باشگاه قرارداد دارد و تابستان پیش پنج میلیون یورو برای خریدش هزینه کرده بودند.»

حضور در تیم منتخب هفته

رضایی و قلی‌زاده پس از نمایش بسیار خوبی که در این دیدار داشتند از سوی سایت «فوتبال پرمیر» در تیم منتخب این هفته لیگ بلژیک قرار گرفتند. این سایت همچنین با اشاره به گلزنی او می‌نویسد: رضایی در شارلروا تولدی دوباره داشته و دوباره به دوران خوبش برگشته است. دو گل او در این دیدار کافی بود تا سرمربی تیم در تمجید از مهاجم تیمش بگوید: «کاوه در این دیدار فقط گل نزد، بلکه یکی از مهم‌ترین بازیکنان تیم است. او به هم‌تیمی‌هایش کمک می‌کند و با توصیه‌هایش آنها را هدایت می‌کند. در آخرین دقایق بازی او را تعویض کردم چون خسته شده بود.» او درمورد اینکه رضایی در بروخه موفق نبود اما با بازگشت به شارلروا تولدی دوباره داشته است، گفت: «مسائل روحی قطعا در موفقیت بازیکن تاثیرگذار است. زوج او و قلی‌زاده در تیم بسیار خوب جواب داده و اینکه آنها از یک فرهنگ فوتبالی مشترک به اینجا آمده‌اند نیز در هماهنگی و نمایش خوب آنها تاثیرگذار بوده است. آنها دوستان نزدیکی هستند، اما این بدان معنی نیست که سایر بازیکنان در فرم خوب‌شان تاثیرگذار نیستند.»
شارلروا، شنبه آینده در هفته هفدهم لیگ بلژیک به مصاف تیم رده پانزدهمی واسلند-بورن می‌رود و به‌نظر می‌رسد این دو ستاره ایرانی در این دیدار هم می‌توانند به درخشش خود در لیگ ادامه دهند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *