جزییات پرونده ای که دنی آلوز را به حبس کشاند/ راز خالکوبی هلالی


سایت بدون -دنی آلوز ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل به جرم تعرض یا تجاوز جنسی در یک کلوب شبانه دستگیر شده و با وجود شواهدی که در این پرونده وجود دارد، به نظر می‌رسد پر افتخارترین بازیکن فوتبال جهان خودش را در دردسر بزرگی انداخته است. او جمعه گذشته، ۲۰ ژانویه ۲۰۲۳، پس از اینکه از سوی یک زن ۲۳ ساله به آزار جنسی متهم شد به زندان منتقل شده است.
 
 انکار انکار انکار
آلوز برای تشییع جنازه مادر زنش به اسپانیا سفر کرده بود. دختر قربانی پرونده مدعی شد که بازیکن برزیلی او را در دستشویی قسمت VIP کلوب شبانه ساتون در بارسلونا حبس کرده و به او تعرض کرده است، اتهامی که دنی آلوز در حضور قاضی آن را رد کرد. قرارداد این بازیکن ۳۹ ساله پس از اتهاماتی که به او وارد شد با باشگاه پوماس فسخ شد.
 از زمان برگزاری دادگاه گفته می‌شود دنی آلوز سه روایت مختلف از ماجرای آن شب بیان کرده است. حال بار دیگر گفته می‌شود او می‌خواهد مقابل قاضی شهادت دهد. آلوز تا کنون در برابر قاضی سه چیز متفاوت را بیان کرده است: اول از همه مدعی شد که دختری که به او تعرض شده را نمی‌شناسد، سپس گفت که او را دیده است اما هیچ اتفاقی رخ نداده و در آخر مدعی شد که آن دختر او را مجبور به آن کار کرده است. به گفته قاضی، این داستان کاملاً با شواهد جمع‌آوری شده توسط پلیس در تناقض است.
 
جزئیات ماجرا
به گزارش ال پریودیکو این حادثه در دستشویی بین آلوز و شاکی حدود ۱۵ دقیقه به طول انجامید و مدت زمان آن را می‌توان از روی نوارهای ضبط شده دوربین‌های امنیتی کلوب متوجه شد. شاکی ادعا کرده که او و برخی از دوستانش توسط این فوتبالیست و یکی از دوستان مکزیکی به یک میز VIP در این باشگاه شبانه دعوت شده بودند. در بخشی از حرف‌های شاکی آمده است: «آلوز بلافاصله شروع به مسخره کردن آنها کرده و همچنین بدن آنها را لمس کرده است.» در شهادت شاکی آمده است: «آلوز دائماً به زبان پرتغالی در گوش من چیزهایی زمزمه می‌کرد که متوجه آنها نمی‌شدم، او من را با خود برد، نمی‌دانستم پشت آن در چه چیزی است، فکر می‌کردم ادامه سالن VIP است. او دست من را می‌گرفت و به زور به سمت خود می‌برد و چندین بار این کار را تکرار کرد.»
در این گزارش آمده است: «آلوز او را روی زمین پرت کرد، به او سیلی زد و مقاومت زن جوان فایده‌ای نداشت، آلوز او را از روی زمین بلند و به او تجاوز کرد.» شاکی ۲۳ ساله در این بخش ادعای تجاوز را مطرح کرد و در ادامه توضیح داد: «من مقاومت کردم اما او بسیار قوی‌تر از من بود.»
 
خالکوبی که سرنخ ماجرا شد
در شهادت قربانی نکته قابل توجهی وجود داشت که می‌تواند کلید حل ماجرا باشد، دختر جوان مدعی شد که برای اثبات حرف‌هایش می‌تواند به خالکوبی هلال ماهی که روی بدن آلوز وجود دارد اشاره کند. به گفته منابع قضایی ال موندو، وی به طور دقیق خالکوبی هلالی شکلی که آلوز روی بدنش داشته شرح داده است. وقتی قاضی در این مورد سؤال کرد، آلوز دو پاسخ متفاوت داد. ابتدا منکر داشتن چنین خالکوبی شد، اما در اعتراف دیگری گفت دختر شاکی پرونده به او حمله کرده است.
 قاضی بلافاصله این ادعا که دختر به او حمله کرده است را با ارائه دلایلی رد کرد. پس از صحبت‌های قاضی، این فوتبالیست بار دیگر روایت خود را از اتفاقات تغییر داد.
 آلوز اعلام کرد که قربانی به سمت او نپریده است، بلکه او ایستاده بوده و دیدن خالکوبی او کار دشواری نبوده است. علاوه بر این، فوتبالیست در ادعای دیگری گفت که رابطه توافقی بوده که قربانی این موضوع را رد کرد.
 
تغییر زندان
دنی آلوز از روز دستگیری در زندان برایان یک حضور داشت، پس از سه شب و برای بالا بردن موارد امنیتی و ادامه روند پرونده، او به زندان برایان دو منتقل شد که اکثر زندانیان برایان دو متهم به تجاوز جنسی هستند که حالا ستاره سابق بارسلونا نیز به آن متهم شده است.
 
تغییر استراتژی
برادر دنی اعلام کرده که خانواده آماده هستند تا وکیل این بازیکن را تغییر دهند زیرا از نظر آنها وکیل کنونی کارش را به خوبی انجام نمی‌دهد. قصد آنها این است که آندرس ماروئندا مارتینز، کارشناس جنایی، پرونده فوتبالیست زندانی را بر عهده بگیرد تا استراتژی دفاعی بهتری نسبت به استراتژی ای که تاکنون انجام داده‌اند، ارائه دهند. به این ترتیب خانواده به فکر ایجاد تغییر در تیم حقوقی هستند تا تلاش کنند این فوتبالیست را از زندان خارج کنند.
 
دیگر طاقت ندارم
در همین حال، برادر دیگر دنی، خولیو آلوز، از نحوه رسیدگی وکیل به این پرونده ابراز ناراحتی کرده و تأکید کرده که برادرش بی‌گناه است. خولیو گفت: «دیگر نمی‌توانم تحمل کنم. محدودیت‌های برادرم بسیار زیاد شده، ملاقات با او ممنوع است. نمی‌دانم دیگر چه کار کنم. اگر لازم باشد جان خود را می‌دهیم تا او را از این جهنم بیرون بیاوریم.» همسر سابق آلوز، دینورا سانتانا، هر گونه اتهام به دنی را رد کرد و گفت: «من ۱۰ سال با او زندگی کردم و ۲۲ سال است که او را می‌شناسم، دنی هرگز، هرگز و هرگز چنین کاری نخواهد کرد.»

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *